ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
נשאר בתפקידו

לאחר המתקפה: סמוטריץ' נפגש עם נתניהו

ראש הממשלה קיים מהבוקר דיונים באשר לדרכי הפעולה מול הביקורת משולחת הרסן של השר סמוטריץ' כלפיו. לבסוף החליט לזמן את השר הטרי לפגישה בארבע עיניים והעניין נפתר ביניהם ללא עונש 

לאחר המתקפה: סמוטריץ' נפגש עם נתניהו
סמוטריץ, נתניהו צילום: יונתן זינדל ומרים אלסטר, פלאש 90

לאחר המתקפה החזיתית והחריפה של השר הטרי חבר בכנסת בצלאל סמוטריץ', ראש הממשלה בנימין נתניהו שקל לפטר אותו מתפקידו כשר התחבורה וכחבר הקבינט המדיני בטחוני, זאת כחודשיים לאחר שהצטרף לממשלה. כך דיווח העיתונאי עמית סגל ב'ערוץ 12'.

על פי הדיווח, מאז שעות הבוקר (שני) קיים נתניהו דיונים עם מקורביו, בשאלה האם לפטר את השר סמוטריץ' שתקף אותו ביממה האחרונה מספר פעמים וסירב להתנצל למרות הבקשות של בכירי 'הליכוד'. רק הבוקר אמר בראיון לגל"צ: "כשקורים דברים קשים מותר לצעוק. אין חשוך מהכפייה החילונית הקיצונית הזו. ממתי רה"מ הפך לחסין מפני ביקורת?".

במרכז הדיונים עמדה ההשלכה הפוליטית, שנראה כי המרוויח היחידי יהיה בצלאל סמוטריץ' ורשימת 'הימין המאוחד' כולה, שהחלו בשבוע האחרון בקמפיין גוועלד מוקדם מהצפוי, במסגרתו הם נערכים לבלום את משתה המנדטים מצידו של נתניהו ביום הבחירות.

סמוטריץ' מצידו סרב להתרגש והגיב כי הוא מתעלם מרעשי הרקע "אני עובד כרגיל, יש מדינה לנהל", צוטט. וכי הוא ממשיך בסדר יומו במשרד התחבורה.

לבסוף החליט ראש הממשלה בנימין נתניהו לסיים זאת בשיחה בארבע עיניים. השר בצלאל סמוטריץ' הגיע למעון ראש הממשלה ולאחר שהפגישה הסתיימה עולה כי הוא יישאר בתפקידו כשר התחבורה, למרות הביקורת החריפה שמתח כנגד נתניהו בפומבי וגם סירב להתנצל על הדברים וסגנונם.

בתוך כך, דריכות במערכת הפוליטית לקראת השקת קמפיין 'הימין המאוחד' הערב, בו צפוי השר סמוטריץ' לנאום, בתקווה שיביע התנצלות פומבית בפני ראש הממשלה על הדברים שהטיח בו בצום תשעה באב בנושא הר הבית והביטול המופעים למגזר החרדי.

בצלאל סמוטריץ' בנימין נתניהו בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד