י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

ריהוט העסק – כך תעשו זאת נכון

ריהוט משרדי הוא חלק ממערך תשתיות כולל בבית העסק. תשתיות אלה צריכות לספק לכם את מלוא היעילות בכל תחום חיים: יציאה מחדרי שירות, ישיבה בהתקני ישיבה מתאימים לכך עבודה, ועוד • כאשר אתם קונים מוצרים שיש בהם יעילות, בית העסק שלכם נהפך לכזה שמתפקד בצורה יותר טובה ומסלול העבודה בו נעשה איכותי ביחס לימי העבר

ריהוט העסק – כך תעשו זאת נכון
ריהוט משרדי צילום: pixsabay

ריהוט משרדי הוא חלק ממערך תשתיות כולל בבית העסק. תשתיות אלה צריכות לספק לכם את מלוא היעילות בכל תחום חיים: יציאה מחדרי שירות, ישיבה בהתקני ישיבה מתאימים לכך עבודה, ועוד. כאשר אתם קונים מוצרים שיש בהם יעילות, בית העסק שלכם נהפך לכזה שמתפקד בצורה יותר טובה ומסלול העבודה בו נעשה איכותי ביחס לימי העבר.

התקני לוגיסטיקה חכמים בחדרי שירות

התקן לוגיסטי חכם הוא כזה שלא גורע משאבים רבים, אלא משתמש במתי מעט מהם בשביל להנחיל תוצאה מורגשת. ברור, אפוא, שתוף מפיות עגול לניגוב ידיים בחדרי שירותים הוא דוגמה להתקן לוגיסטי לא חכם בעליל, המצריך בזבוז יקר של נייר סופג שהופך לפסולת. במקומו, הרבה יותר כדאי להתקין מייבשי ידיים חשמליים. האם זה מתווסף לצריכת החשמל שלכם? בוודאי, אבל לא באופן משמעותי יותר מהקומקום החשמלי ומהתנור המשרדי. ללא ספק, מייבשי ידיים חשמליים הוכחו כיעילים יותר לבית העסק גם בפאן הכלכלי וגם בפאן הסביבתי. אם אתם מעוניינים לייצר אווירה של חדשנות בבית העסק, מומלץ להסדיר מייבשי ידיים חשמליים בחדרי השירותים והמלתחות שלכם.

ריהוט משרדי מתוחכם לביצוע עבודות שונות

אין ספק שכסא חדר הישיבות אינו כסא המחשב, שולחן חדר הישיבות אינו דומה לשולחן העבודה הפרטנית מול המחשב, ועוד. יש לכך סיבות רבות, חלקן קשורות בתחום הארגונומיה, לפיו כל עובד צריך לקבל בדיוק את הריהוט המתאים ליציבה שלו ולהיקף אשר בו הוא עובד (זמן ממושך לעומת פרקי זמן קצרים, למשל). חלקן האחר קשור לנושא הפונקציונאלי. אם השולחן משמש לעריכת ישיבות, אך טבעי שהוא יצריך נקודת עגינה ממנה המשתתפים יוכלו להתחבר עם המחשבים הנישאים, האייפדים והטאבלטים לחשמל ולאינטרנט. אם הישיבה תתקיים בחדר קטן ללא שולחן, ברור ומובן שכל כסא יצריך מיני שולחן שישמש את מי שיושב עליו. את הסוגייה של בחירת ריהוט משרדי חכמה ניתן למפות גם כשבוחרים פינות המתנה לאורחים. ברור ומובן כי הצבת כסאות עובדים כפינות המתנה ייחשבו כצעד לא אחראי המשדר צייקנות מסוימת. פינת המתנה צריכה להיות מקום מדוגם, נוח, בו יתהוו ספות לקוח מהודרות, רצוי עם שולחן לעיתונים ומראה ממול.

ריהוט לוגיסטיקה משרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד