י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

עיצוב הבית מתחיל בריהוט נכון של הבית והגינה

עיצוב נכון של הבית הוא כזה אשר מעניק לדיירים את כל הסיבות לשמוח בחלקם כאשר הם שוהים בו, מתבוננים בו מבחוץ וכמובן מזמינים אורחים לחיקם

עיצוב הבית מתחיל בריהוט נכון של הבית והגינה
עיצוב הבית צילום: pixsabay

עיצוב נכון של הבית הוא כזה אשר מעניק לדיירים את כל הסיבות לשמוח בחלקם כאשר הם שוהים בו, מתבוננים בו מבחוץ וכמובן מזמינים אורחים לחיקם. על מנת להגשים זאת, אתם צריכים 2 מוצרים עיקריים שיעשו סדר: התקני אחסון נגישים והתקני הצללה ראויים לשמם, על מנת שתוכלו לבלות בחצר גם בשיא הקיץ. כאן תוכלו לקרוא כיצד מומלץ להסדיר רכיבים אלו וליהנות מבית מעוצב ונגיש מכל בחינה שהיא.

בחירת ארונות לבית

כמעט בכל חדר בבית ישנם ארונות: בחדר האמבטיה, בחדר המגורים, בסלון (ארון ויטרינה), ועוד. על מנת לבחור ארונות באופן מושכל, מומלץ להתייחס לגודל החדר ולמקום הפנוי שייוותר לכם לאחר הצבת הארון. במידה והחדר קטן ניתן לדגול בשתי אסטרטגיות עיקריות: או להזמין ארון בעומק עמוק מעט של 60 ס"מ אך ליהנות מפלטות הזזה במקום דלתות פתיחה, או להזמין ארון פתיחה בעובי דק של 54 ס"מ. בחדרים גדולים כמובן שניתן להרחיב את מידת העומק ואת מידת הרוחב על פי צרכי הדייר. מומלץ לעבוד עם הדמיית מחשב בכל חדר בו אתם מסדירים ארון: בהזמנת ארונות אמבטיה, ארונות הזזה לחדרי מגורים וארונות פתיחה, בסופו של דבר היא זו שמסייעת לכם להגיע לתובנות המדויקות ביותר מבחינת ההתאמה הדקורטיבית. בכל ארון שאתם בוחנים, תנו דעתכם על שילוב הצבעים, תצורות הדלתות והמשקופים, וכמובן לאופן בו מעוצבות ידיות הקפיץ (בארונות הזזה) או הפתיחה (בארונות פתיחה).

הסדרת סוככים בחצר

סוככים מעוצבים הם בדיוק מה שנדרש על מנת לשמור על ההצללה בחצר, ולדאוג שהאווירה בה תהיה מוצללת ולא שמשית ושרבית. בחירת סוככים מעוצבים מצריכה התעמקות בסוגי בדים וזרועות. אנו ממליצים לדבוק בבדים עמידים ייעודיים לחצרות בתים בלבד, כמו PVC או דראלון. באשר לזרועות, חשוב לוודא שזו מתכת חזקה כמו ברזל או פלדה, על מנת להשיג מקסימום יציבות כשהיריעה פרוסה. אף על פי כן, זהו לא התקן שנועד לחורף, וההמלצה היא לקפל את היריעה כאשר מתקרר מזג האוויר. ברמה הדקורטיבית מומלץ להשקיע מחשבה בדרך בה ייראו היריעות והזרועות של סוככים מעוצבים, כך שיצרו בחצר שלכם את המציאות הדקורטיבית לה אתם מייחלים. אם החצר כבר מאוכלסת, מומלץ לשאוב השראה מריהוט הגן, מהדקים שעל הרצפה ומכל סממן מלאכותי אחר שהסדרתם במרחב זה.

עיצוב הבית עיצוב פנים ארונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד