י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

עיצוב נכון של הבית מתחיל בדברים הקטנים

עיצוב הבית הוא אחת המשימות החשובות בו. על מנת להשכיל להצליח בפרויקט, חשוב לברור היטב את תשתית המגורים הבסיסית

עיצוב נכון של הבית מתחיל בדברים הקטנים
עיצוב הבית צילום: pixsabay

עיצוב הבית הוא אחת המשימות החשובות בו. על מנת להשכיל להצליח בפרויקט, חשוב לברור היטב את תשתית המגורים הבסיסית. במילים אחרות, עוד לפני שתכניסו את הספה או את שולחן הסלון הראשון, כדאי לבדוק כיצד יעובה הבית; אלו פרגולות יהיו לו בחצר? כיצד ייראו החלונות הבלגיים שלו? על סוגיה זו מאד חשוב להתעכב לפני שמעצבים את החדרים הפנימיים" על מנת שהפרויקט הכולל יוכתר בהצלחה יתרה.

עיצוב חלונות פרופיל בלגי

החלון הבלגי הוא לרוב האביזר הראשון שמוטמע בבית, ולכן רבים שואלים את עצמם – אלה טעויות ניתן לעשות בבחירתו? ובכן, ישנם כמה מסיחים שכדאי לכם להכיר. קודם כל, לא כל חדר בבית הוא באותו גודל. יש חדרים מאד קטנים, יש חדרים מאד גדולים ויש חדרים בגודל ממוצע של 20 מ"ר. בחירת חלונות פרופיל בלגי איננה רק הזגוגית אלא גם המתכת שמסביב. היא מבטאת את המשמעות של המילה 'פרופיל' בביטוי 'פרופיל בלגי'. כאשר היא מאד עבה היא לא תתאים להצבה בחדר קטן, וכאשר היא דקה מאד היא לא תתאים להטמעה בחדר גדול. בשני המקרים, הפרספקטיבה צפויה להיות מעוותת. במקרה הראשון תהיה השפעה גדולה מדי של החלון על החדר, ובמקרה השני החלון בקושי יפגין איזושהי נוכחות עיצובית. לכן, חלונות פרופיל בלגי מאד חשוב לבחור ביחס לגודל החדר. עניין נוסף הוא החזון העיצובי שלכם. אם אתם מייעדים את הבית להיות מעוצב בסגנון כפרי, חלון בצבע לבן או לבן מעושן עשוי שלא להתאים, בדיוק כשם שאם התכנון הוא בניית בית מודרני – חלון עם מסגרת בצבע עץ לא יתאים.

עיצוב פרגולות בחצר הבית או במרפסת

פרגולה הוא פתרון ההצללה המדוגם ביותר בשל היותו מבוסס על חומרים קשיחים ולא על בד כמו במקרה של מרקיזה או סוכך גדול. פרגולות מודרניות של ימינו מצוידות במנגנוני פתיחת גג ובאפשרות לווסת את התריסים שלו על מנת לכוון את כניסת האור הרצויה לכם. מאד מומלץ לבחור פרגולות המתאימות לתפיסתכם העיצובית, אשר ישתלבו היטב עם מארג הצבעים והגוונים בחצר . פרגולות משפיעות מאד על המציאות הדקורטיבית בחצר, ולכן טרם בחירתן מומלץ לבוא עם חזון מוגדר לגבי עיצובה.

עיצוב עיצוב אישי עיצוב פנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד