י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

עיצוב נכון של הבית מתחיל בדלת כניסה מעוצבת

דלת הכניסה המעוצבת היא לא רק המפתח לביתכם, אלא גם לעיצוב ברמה הגבוהה ביותר, כזו שתרגש אתכם בכל פעם שתביטו בו או תשהו בתוכו. דלתות כניסה מעוצבות הן פריטים שמומלץ מאד להתחיל בהם כאשר מגבשים תכנון ראשוני לעיצוב של בית. להלן כמה כללים לעיצוב נכון של דלתות כניסה מעוצבות

עיצוב נכון של הבית מתחיל בדלת כניסה מעוצבת
דלתות לבית צילום: pixsabay

דלת הכניסה המעוצבת היא לא רק המפתח לביתכם, אלא גם לעיצוב ברמה הגבוהה ביותר, כזו שתרגש אתכם בכל פעם שתביטו בו או תשהו בתוכו. דלתות כניסה מעוצבות הן פריטים שמומלץ מאד להתחיל בהם כאשר מגבשים תכנון ראשוני לעיצוב של בית. להלן כמה כללים לעיצוב נכון של דלתות כניסה מעוצבות.

גיבוש הצביון העיצוב הראשוני

כשדייר בוחן דלת כניסה, עולים בראשו 2 סוגים עיקריים: וינטייג' בעל סממנים עתיקים, לעומת דלת מודרנית. ההבדלים אינם דקים כלל, ולמען האמת קלים מאד לזיהוי. דלת וינטייג' תתאפיין בדרך כלל בצבעי עץ, או בגוונים לבנים שהשורש שלהם הוא עץ (קרם, אלון מולבן), בעוד דלת מודרנית תתאפיין בצבעים מוחלטים ולרוב בהירים: צהוב או לבן שלג/ מעושן – במרבית המקרים. גיבוש צביון זה יקבע לא רק איך נראית דלת הכניסה, אלא במידה רבה מאד את עיצוב הבית. מי שמציב דלת עץ או דמוי עץ בגוון מכוון לכך שהבית שלו יתאפיין בצביון עתיק, בעוד מי שמסתמך על דלתות בהירות ולבנות לרוב מכוון לכך שביתו יהיה מודרני.

גיבוש תבנית העיצוב האמנותית של הדלת

נושא זה הוא מעט יותר מעמיק מקודמו, משום שהוא מבחין בין דלת אחת לרעותה ממש בנוסח העיצובי שלה, ולא בפשטות הגוון. גם כאן, המתבונן מבחין בין 2 סוגי דלתות: דלת בעיצוב כפרי אשר ניחנת בפיתוחי גילוף במרכז הפלטה, לצד משקוף גלילי או עגול. לעומת זאת, דלת בעיצוב בורגני ניחנת בעיצוב חלק, ולרוב מבריק, עם משקופים מלבניים לחלוטין, ולעתים מלבניים כפולים (נקראים גם 'משקופים מדורגים'). תבנית העיצוב של דלתות כניסה מעוצבות היא החשובה ביותר לבחירה, משום שהיא מהווה את האמירה הכללית בעיצוב הבית. מי שמציב בכניסה למשכנו דלת עם גילופים ופיתוחים מלבניים, כשלסביבה משקופי צילינדר גליליים, מכוון לכך שהבית שלו ייראה בית כפרי בעל עיצוב קלאסי, בעוד שמי שבוחר בדלת חלקה ומלבנית מייעד את ביתו להיות מעוצב בנוסח הבורגני.

פלג דלתות – דלתות כניסה מעוצבות בהתאמה אישית

חברת פלג דלתות מציגה ללקוחותיה דלתות כניסה מעוצבות בסגנונות שונים, אותן ניתן להזמין בהדמיית מחשב ידידותית לשימוש. באמצעותה, ניתן לגבש מראה מוחלט לדלת הכולל גוון מוגדר ותצורה מאופיינת היטב. ניתן להוסיף לדלת שלכם גם חלונות פנים שקופים לחידוד העיצוב. העבודה אשר הזמנתם תותקן על ידי נציגי פלג דלתות בביתכם בתאריך שייקבע עמכם מראש.

דלת כניסה עיצוב הבית עיצוב פנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד