ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

מוצרי טקסטיל לבית - כך תבחרו אותם נכון

אחד מן הגורמים המשפיעים על בית מעוצב ואסתטי הוא טקסטיל. מוצרי הטקסטיל יכולים לשדרג בקלות את מראה החללים בבית, החל מסלון, חדר האורחים, ועד חדר השינה, ולחסוך כסף רב בעיצוב הבית

מוצרי טקסטיל לבית - כך תבחרו אותם נכון
טקסטיל לבית צילום: pixsabay

אחד מן הגורמים המשפיעים על בית מעוצב ואסתטי הוא טקסטיל. מוצרי הטקסטיל יכולים לשדרג בקלות את מראה החללים בבית, החל מסלון, חדר האורחים, ועד חדר השינה, ולחסוך כסף רב בעיצוב הבית. ניתן לבחור במוצרי טקסטיל בעלי קו סגנוני דומה לעיצוב הקיים בבית, וכמובן שקיימת אפשרות לשבור את הרצף העיצובי על ידי בחירת מוצרי טקסטיל בעיצוב שונה, מעניין, ומודרני. כך או אחרת מדובר בשידרוג נראות הבית באופן פשוט וזול יחסית, שיכול להתאים בכל עת, ולכל כיס.

מוצרי טקסטיל לבית הם למעשה מגוון רחב של מוצרים כגון ריפודים, שטיחים, וילונות, שמיכות, כריות נוי, מפות, מצעים, שמיכות, ועוד. בעת בחירת המוצרים, תוכלו להביא לידי ביטוי את טעמכם האישי, ולשדרג כל חלל אותו תבחרו. עולם הטקסטיל הינו עולם עשיר, מגוון, ומלא בצורות, הדפסים, וצבעים. מומלץ להקפיד בעת הבחירה על איכות המוצרים, אשר נקבעת לפי סוג הבד, איכות הגימור, ורמת התפירה.

מגבות- כל מה שחשוב שתדעו

כיום קיים בשוק מגוון גדול ורחב של מגבות, בסגננות, צבעים, וגדלים שונים, אך מגבת טובה ואיכותית אמורה להיות עשויה מחומרים איכותיים כגון כותנה. הכותנה, לאחר תהליך עיבוד, הופכת לבד בעלת יכולות ספיגה טובים במיוחד, והתוצאה היא מגבת איכותית, סופגת, שמחזיקה לאורך זמן. אלמנט חשוב נוסף בעת בחירת מגבת הוא צפיפות וכובד הכותנה, ככל שאלה יהיו גבוהים יותר, כך המגבת תהיה איכותית יותר, ותוכל לספוג מים למשך זמן רב.

חלוקים- להרגיש בספא גם בבית

בדרך כלל שימוש בחלוק מתקיים רק בעת חופשה, או בעת ביקור בספא. אך למעשה, ניתן ורצוי להכניס את החוויה ואת החלוק לחדר המקלחת הפרטי שלנו. רובנו מסתפקים במגבת סטנדרטית לניגוב אחרי המקלחת, אך יציאה מהמקלחת אל תוך חלוק נעים ורך הופכת את כל החוויה להרבה יותר נעימה ועוטפת. חלוק האמבטיה סופג את שאריות המים מהגוף, שומר על חום הגוף, ומעניק תחושה נעימה ועוטפת. חלוק טוב ואיכותי יהיה עשוי מבד אשר סופג את המים מהגוף, ומרגיש נעים על הגוף.

מצעים ושמיכות- כך תשדרגו את חדר השינה שלכם

למצעים ושמיכות חשיבות גדולה כשזה מגיע אל איכות השינה שלנו, ולאווירה הכללית בחדר. מומלץ לבחור הן את המצעים והן את השמיכה לאחר בדיקה מעמיקה ומחשבה, ולוודא כי מדובר בסוגי בד איכותיים, נעימים למגע, על מנת שתוכלו להיכנס למיטה בסוף יום וליהנות ממגע נעים ורך, וכמובן להתעורר בבוקר בנוחות.

כאשר מדובר על מצעים ושמיכה, לבחירת הבד חשיבות גבוהה במיוחד, הקפידו לבחור בד אשר לא יגרום לכם להזיע, אלא דווקא יספוג ויכיל אתכם. ערד טקסטיל מספקת מוצרי טקסטיל איכותיים למעלה מארבעה עשורים, ושמה דגש על שירות מקצועי, הקפדה על מוצרים באיכות הגבוהה ביותר, וזמן אספקה מהיר. כמו כן, כל מוצרי החברה מיוצריים באמצעות טכנולוגיה מתקדמת במפעלי החברה, הנחשבים למפעלי הטקסטיל מהמתקדמים בעולם כיום.

טקסטיל עיצוב הבית עיצוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד