י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

מהדלת ועד למקלחת – משדרגים את עיצוב הבית

עיצוב הבית הוא אחד מהנושאים החשובים שתעסקו בהם כדיירים. על מנת להבטיח פרויקט עיצוב ביתי מוצלח, הכנו לכם רשימה מלאה של פרויקטים שכדאי לעשות. חלקם קשורים בחזות המבנה וחלקם בעיצוב חדרי הפנים שלו. מה שבטוח, עקרונות עיצוב אלו יבטיחו לכם בית דקורטיבי, מרהיב ביופיו מבחוץ וגם מבפנים אשר יגרום לכם לעדנה אמתית

מהדלת ועד למקלחת – משדרגים את עיצוב הבית
חדר המקלחת צילום: pixsabay

עיצוב הבית הוא אחד מהנושאים החשובים שתעסקו בהם כדיירים. על מנת להבטיח פרויקט עיצוב ביתי מוצלח, הכנו לכם רשימה מלאה של פרויקטים שכדאי לעשות. חלקם קשורים בחזות המבנה וחלקם בעיצוב חדרי הפנים שלו. מה שבטוח, עקרונות עיצוב אלו יבטיחו לכם בית דקורטיבי, מרהיב ביופיו מבחוץ וגם מבפנים אשר יגרום לכם לעדנה אמתית.

חדרי השירות ועיצובם

שלא כמו חדרי המגורים, בחדרי השירות אפשרויות העיצוב מגוונות ויכולות להביא את הבית למקומות שלא חלמתם עליהם: השימוש התכוף באריחי שיש וקרמיקה, ובעץ או פולימר, ומנגד – במתכות כסופות נוצצות כחומרי גלם מרכזיים בהתקני האחסון, מאפשרים לחדרי השירות שלכם להיות לפנינות מעוצבות בתוך חלל הבית. ההמלצה שלנו היא לשמור על העקביות הדקורטיבית בחדר. לדוגמה, אם אתם צריכים לבחור מקלחונים מעוצבים, אף פעם אל תעשו זאת בצורה שרירותית, אלא רק בהתאם לדרך בה מעוצב החדר. אם, למשל, החדר מכיל אמבטיה לבנה, כיור לבן וארונות בצבע לבן, מומלץ שגם דופן המקלחון שהזכוכית שלו תוטמע בתוכו יהיה לבן. מומלץ לגבש צורה ייחודית למקלחון שלכם, עגולה או מרובעת, כך שתתאים לפנורמה הפנימית בחדר. על כך, מומלץ מאד לעבוד עם הדמיית מחשב כי התשובה לכך אינה חד משמעית לפני שמתבוננים במוצרים ומסיקים מה הכי מתאים עבורו.

דלתות כניסה ביתיות מעוצבות לחידוד חזית המבנה

כמובן שהחלק החשוב ביותר בעיצוב החוץ של הבית הוא דלת הכניסה. דלת כניסה צריכה להיות גם משודרגת ברמת הביצועים וגם דקורטיבית ברמת הנראות. אנו ממליצים על דלתות כניסה המספקות לדייר טריקה שקטה, גרירה קלה בעל פתיחה או סגירה וביסוס על מנגנוני נעילה מתוחכמים כמו פינים צפים וכרטיס שכפול להערמת קשיים על פריצה לביתכם. ברמה הדקורטיבית – מאד חשוב לבחור דלתות כניסה מעוצבות על פי איך שהחלל החיצוני נראה. גם התייחסות לחלל הפנימי חשובה. אם הם נראים שונה, ניתן לבחור דלת כניסה שכל צד שלה מעוצב בדרך שונה. חשוב להתייחס לצורת המשקוף הרלוונטית, לצורת פלטת הדלת, לצורת ידית הפרזול ולצבע של כל אחד מהאלמנטים הללו. אנו ממליצים לעבוד עם הדמיית מחשב שתסייע לכם לבחור נכון דלתות כניסה מעוצבות לבית.

מקלחת עיצוב הבית עיצוב פנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד