י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
כבר לא 'הימין המאוחד'

שם חדש למפלגות הימין - איילת שקד: "מכוונת להנהגת המדינה"

ראשי מפלגות הימין השיקו את קמפיין הבחירות באירוע מרכזי וחשפו מיתוג חדש: שם הרשימה יהיה "ימינה" וסיסמת הבחירות תהיה: "ישראל רוצה ימינה" • איילת שקד: "עם כל אהבתי להיי-טק הישראלי, אני הולכת לשדה הפוליטי ומכוונת הכי גבוה שאוכל, להנהגת המדינה"

שם חדש למפלגות הימין - איילת שקד: "מכוונת להנהגת המדינה"
סמוטריץ'/בנט/פרץ צילום: מרים אלסטר/יונתן זינדל, פלאש 90

שננו את השם החדש, אחרי 'איחוד מפלגות הימין' ו'הימין המאוחד', השיקו הערב (שני) ראשי מפלגות הימין, שם חדש לרשימה - "ימינה" וכן את קמפיין הבחירות של המפלגה בראשה עומדת השרה לשעבר איילת שקד, וכן שר התחבורה בצלאל סמוטריץ', שר החינוך הרב רפי פרץ, מועמדי המפלגה ומאות פעילים.

באירוע, שנערך במלון כפר המכביה, נחשפה גם סיסמת הבחירות: "ישראל רוצה ימינה".

בנוסף, השיקה המפלגה את הלוגו הרשמי, בצבעי כחול, לבן, ירוק וכתום, אשר ילווה אותה בפרסומים הרשמיים. אותיות הרשימה בקלפי יישארו 'טב'.

בשבועות האחרונים, התלבטו ראשי המפלגה בין מספר שמות לרשימה ובהם 'ימינה' ו'הימין של ישראל'. לבסוף, נבחר השם 'ימינה', אשר מבטא את היעד הברור אליו רוצים חברי הרשימה להוביל את עשיית הממשלה והכנסת. ימינה - בכלכלה, בהתיישבות, במשפט, בביטחון. במפלגה מסבירים "ימינה זה מה שהציבור רוצה רוצה אבל לא מקבל מידי בחירות, אנחנו הולכים למשוך את הגה הספינה לכיוון הזה".

יו"ר הרשימה איילת שקד נשאה דברים באירוע ואמרה, "מאז אותו אסון (ההתנתקות), ולנוכח השלכותיו הרודפות אותנו יום יום, הציבור הפיק לקחים, והבין שאם אנחנו חפצי חיים, עלינו לבחור בימין. הציבור אכן זז ימינה, אבל מוצא את עצמו פעם אחר פעם נגרר חרף רצונו שמאלה. זה לא חייב להיות כך".

"האמינו לי: משולחן הממשלה לא ראיתי שום דבר אחר ממה שראיתי מהבית. כל ההבדל הוא שמשולחן הממשלה ראיתי את זה הרבה יותר ברור!
לא רק שראינו את זה, גם הוכחנו את זה! בארבע השנים האחרונות הוכחנו שאנחנו הימין היחיד שלא חושש להפוך את האידיאולוגיה שלו לתכנית עבודה, ושאינו בוגד בערכים שלו, אלא מתרגם אותם למעשים. הימין היחיד שהוכיח שאם מאמינים, אין ממה לפחד", הבהירה שקד לפעילים הנלהבים.

"ימינה היא לא רק שם - היא גם המהות. ימינה היא הכיוון אליו אנחנו רוצים להוביל את ישראל. ימינה היא רוח הדורות המנשבת במפרשים שלנו. ימינה היא מה שהעם בישראל רוצה - ולא באמת מקבל".

"ימינה היא מה שהיו האבות המייסדים, אנשי תנועת העבודה שראו בתנ"ך השראה ובהתיישבות בכל חלקי ארץ ישראל, גם ביהודה ושומרון, ערך נעלה.
ימינה היא שילוב כוחות של הבית היהודי, האיחוד הלאומי והימין החדש. לא אכחיש. לא בכל נושא יש בינינו קונסנזוס. אך בעניין אחד אנחנו כן תמימי דעים: האתגרים שלפנינו גדולים מהפערים שבינינו, ולכן מקור כוחנו באחדותנו ולא באחידותנו".

"הבנו שרק ביחד נוכל לפעול להסדרת התיישבות ביהודה ושומרון אחת ולתמיד; הבנו שרק ביחד נוכל לפתוח את בית המשפט העליון לקולות אחרים ולהחזיר את הדמוקרטיה לעם; הבנו שרק ביחד נשמור על מסורת ישראל ועל תורת ישראל, כנגד הברית הצינית של ליברמן ולפיד; הבנו שרק ביחד נוכל לבנות כלכלה חופשית ופורחת המשוחררת מכוחם של ועדי עובדים ומשלטונם של מונופולים. כלכלה שרואה את היזם ובעלי העסקים כעמודי התווך של המשק הישראלי".

עוד הוסיפה השרה לשעבר, "הבנו גם שעולם הערכים והחזון של הימין נתון בסכנה ממשית ולפני חודשיים הכל עמד למכירה לגבאי ושותפיו. גבאי הלך לדרכו, אבל הסכנה נשארה. הסכנה למכירת חיסול אידיאולוגית עדיין כאן!".

"שם, על החולות הזהובים של גוש קטיף, הבנתי דבר נוסף: עם כל אהבתי להיי-טק הישראלי, אני הולכת לשדה הפוליטי ומכוונת הכי גבוה שאוכל, להנהגת המדינה. בכוונתי לעשות הכל כדי שלא יתרחש עוד חידלון שיהפוך לבכייה לדורות. קיבלנו הזדמנות שנייה, הזדמנות שלישית לא תהיה! בלי ימין אידיאולוגי חזק וגדול, תקום ממשלת ליכוד עם השמאל. למי שרוצה ימין, אין אלטרנטיבה מלבד "ימינה", הבהירה לקול תרועות הנוכחים.

לסיום אמרה שקד, "ימינה עם הפתק "טב". הפתק שיבטיח נאמנות לעם ישראל, לארץ ישראל ולתורת ישראל. עם ישראל רוצה ימינה. בעזרת השם ובעזרתכם , בי"ז באלול, ה-17 בספטמבר 2019, הוא גם יילך ימינה".

מפלגת ימינה איילת שקד בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד