י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
התחייב ליצור קשר ולא קיים

בתום חצי יממה מתוחה: תלמידי הישיבה החסידית אותרו

שני תלמידי ישיבה חסידית מבני ברק היו מנותקי קשר במשך חצי יממה והדאיגו את ההורים | זק"א עירבו את המשטרה שפתחה בחקירה, שכן אחד מהם שוחח עם הוריו בבוקר, סיפר כי הוא מטייל באזור ירושלים וכי הסוללה אוזלת לו ויצור קשר מאוחר יותר, לבסוף התברר כי היו בים המלח 

בתום חצי יממה מתוחה: תלמידי הישיבה החסידית אותרו
חרדים בטיול. אילוסטרציה צילום: הדס פרוש, פלאש 90

שני תלמידי ישיבה חסידית מבני ברק, יצאו בשעות הבוקר (שני) לטיול, לרגל יומו הראשון של בין הזמנים. בשביל לא למתוח, נעדכן אתכם הגולשים כבר כעת, כי בחַסְדֵי הַשֵּׁם הם אותרו בריאים ושלמים.

מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה כי השניים, כבני 19 החליטו לצאת לטיול, אחד מהם הודיע להוריו היכן הוא מטייל, אולם השני מילא את פיו מים ולא סיפר לאיש על היציאה.

הבחור שהודיע להוריו, פנה אליהם בסמוך לשעה 10:00 בבוקר ועדכן כי סוללת הטלפון שלו אזלה וכי עם סיום הטיול ידווח מטלפון אחר, עם זאת סירב לספר עם מי יצא לטייל.

לאחר רדת החשיכה, הורי הבחור החלו לחשוש לשלומו, מאחר והוא התחייב ליצור איתם קשר והוא בדרך כלל בחור אחראי. במקביל, ניסו לברר את זהותו של ה'חבר' כדי לנסות לברר עם הוריו - האם זה שב לישיבה או הביתה.

באין ברירה, פנו למוקד זק"א על מנת לקבל ייעוץ ראשוני, על מה ואיך צריך לפעול במקרה זה. ארגון זק"א העביר מיידית את הפנייה למשטרה ובמקביל החלו לפעול מול יחידת המתנדבים לאיתור נעדרים, שמכירים את תנאי השטח ובעיקר יש להם ניסיון עם תלמידי ישיבה מטיילים.

בשלב מסוים, משטרת ישראל שקלה להזניק מסוק לסייע בחיפושים, אך הוחלט להמתין עוד מעט לפני הזנקת המסוק.

הבן דיווח להוריו כי הוא מטייל עם החבר באזור ירושלים, לכן החלו תחילה לפעול לאתרם באזור זה, אולם תוך כדי פעולות האיתור, התבררה זהותו של החבר הנוסף ופעולות החקירה נמשכו.

לאחר למעלה מ-12 שעות, שבמהלכם לא נוצר קשר עם מי מהשניים, כאשר ירדו מהאוטובוס, הבן שהודיע מראש לאביו על הטיול, צלצל לביתו ואז התברר כי מחפשים אחריהם.

איתור נעדרים ים המלח שני בחורי ישיבה חופשת בין הזמנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד