י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
קרבות בתוך הגוש

השרה מהליכוד: סמוטריץ' התנהל כילד מגודל

הירי בתוך גוש הימין נמשך ללא מעצורים. הבוקר זה תורה של השרה מירי רגב מהליכוד להבעיר את השטח. בראיון הבוקר ביקרה את ראשי מפלגת 'ימינה' | על סמוטריץ': "דיבר נורא והתנהל כמו ילד מגודל" | על שקד: "עשתה שופינג בליכוד"

השרה מהליכוד: סמוטריץ' התנהל כילד מגודל
בצלאל סמוטריץ' צילום: גילי יערי, פלאש 90

התכתשות בתוך הגוש: שרת התרבות והספורט מירי רגב, מבכירי צמרת 'הליכוד' תוקפת הבוקר (שלישי) את ראשי מפלגת 'ימינה' ובראשם את שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' על המתקפה שלו בצום תשעה באב נגד ראש הממשלה שמינה אותו לתפקיד: "מי הוא שיבוא ויגיד שלראש הממשלה יש אפס מנהיגות? קצת צניעות לא תזיק", אמרה השרה בראיון לרשת ב'.

"אני חושבת שהוא דיבר נורא והתנהל כילד מגודל. ככה לא מדברים לראש הממשלה", קבעה השרה והוסיפה, "כמו שאתה רואה הוא התנצל ואני מקווה שהוא הבין את מקומו".

היא לא פסחה גם יו"ר 'ימינה' איילת שקד ותקפה, "אחרי שעשתה שופינג בליכוד, הרי לפני כמה שבועות היא התחננה להגיע ולהיות בליכוד, פתאום עכשיו היא מנגחת את ראש הממשלה כי זה מביא לה כותרת. אני לא סומכת על הצמד הזה שקד ובנט. הם אמרו שהם גם לא ימליצו בוודאות על ראש הממשלה נתניהו. אז על מי הם ימליצו? על גנץ?".

באשר לשם החדש שהושק אתמול למפלגה 'ימינה', אמרה רגב, "ימינה, זה הכול סמנטיקה, זה בעצם הבית היהודי. אין פה שום שינוי, לא היה פה שום איחוד. בנט ושקד חזרו לבית שהם נטשו. יש פה מפלגה שכולנו מכירים אותה, מפלגה מגזרית שפונה לציונות הדתית".

היא היללה את ראש מפלגתה ראש ממשלה ואמרה, "האיש הזה ראוי כי הציבור בחר בו. נתניהו אמר באופן ברור וחד שלא הולכים לממשלת אחדות אלא לממשלת ימין חזקה". 

כמו כן, התייחסה השרה הבכירה בליכוד לאמירתו של יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ על אפשרות לממשלת אחדות אם הוא יכהן ראשון, "אני מקווה שגנץ אמר את זה אחרי שהיועצים אמרו לו מה להגיד כי פעם שעברה הוא חזר בו, כל פעם הוא אומר משהו אחר תלוי באיזו נקודת זמן שמעת אותו".

ב'כחול לבן' לא נשארו חייבים והגיבו לדבריה בראיון: "חבל שהשרה לא אומרת את דעתה האמיתית – שתם עידן נתניהו. היינו מצפים ממי שהועלמה על ידי נתניהו להגיד מפורשות: שלמרות הצהרת הנאמנות, לאחר הבחירות היא תשמח להצטרף לממשלת אחדות בראשות גנץ".

גם איילת שקד לא נשארה חייבת ובראיון לגלי צה"ל הגיבה לשרה רגב וגילתה, כי "היא פחדה ולא רצתה שאצטרף לליכוד. כשלא עברנו את אחוז החסימה, התכנית שלי הייתה להתפקד לליכוד ולתמוך במפלגה. מירי רגב הייתה זו שפנתה לבכירים בליכוד ואמרה שהיא לא רוצה שזה יקרה. אם היא לא הייתה אומרת את הדברים בשידור הייתי מתאפקת, אבל היא אמרה ואני עונה", כך שקד. 

 

בחירות 2019 מפלגת ימינה מירי רגב איילת שקד בצלאל סמוטריץ'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד