ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

מעצבים את החדר לדור הבא: עצות לעיצוב חדר תינוק וילד

מצפים לתינוק או תינוקת? הילד או הילדה גדלו קצת והגיע הזמן לרענן את עיצוב החדר שלהם ולהתאים אותו לצרכיהם החדשים? קראו את הכתבה הבאה וקבלו כמה טיפים חשובים לעיצוב חדרי תינוקות וילדים שיעזרו לכם לבצע את הבחירות הנכונות

מעצבים את החדר לדור הבא: עצות לעיצוב חדר תינוק וילד
חדר ילדים מעוצב צילום: האוס אין

האוס אין מציגים:

מצפים לתינוק או תינוקת? הילד או הילדה גדלו קצת והגיע הזמן לרענן את עיצוב החדר שלהם ולהתאים אותו לצרכיהם החדשים? קראו את הכתבה הבאה וקבלו כמה טיפים חשובים לעיצוב חדרי תינוקות וילדים שיעזרו לכם לבצע את הבחירות הנכונות.

עיצוב חדר התינוק/ת שלכם

תוספת חדשה למשפחה נמצאת בדרך אליכם, וההתרגשות היא בעיצומה. יתכן כי התחלתם כבר לתכנן את עיצוב חדר התינוקות, ואולי אתם תוהים איך להתחיל. אין ספק שישנם גורמים רבים שכדאי לקחת בחשבון, והמון אפשרויות עיצוביות לבחור מתוכן. בתור התחלה, זכרו כי בעיצוב חדר תינוקות ישנם כמה היבטים עיקריים שכדאי לקחת בחשבון. הראשון מביניהם הוא הנוחות, וכשאנחנו מדברים על נוחות אנחנו מתכוונים גם על זו של התינוק וגם על הנוחות שלכם, המטפלים בו. מבחינת התינוק, אחד האלמנטים שמשפיעים יותר מכל על נוחותו הוא מיקום המיטה בחדר. ודאו כי לתינוק יש תצפית על שטח החדר כולו מהמיטה שלו, ובמיוחד על הדלת. הדבר ישרה עליו תחושת ביטחון שתורגש היטב גם על ידיכם. בנוסף, השתדלו למקם את המיטה על קיר פנימי ולא חיצוני, שכן הקירות החיצוניים פחות מבודדים מקור ומחום.

מבחינת הנוחות שלכם, נסו לחשוב קדימה ולהבין מה יהיו הפעולות העיקריות שתבצעו בחדר התינוקות ומה יקל עליכם לבצע אותן. כך, למשל, תרצו לבחור בחדר בבית שהגישה אליו מחדר השינה שלכם היא קלה, לקנות שידת החתלה בגובה המותאם לגובהכם, לארגן פינת ישיבה שבה תוכלו להאכיל את התינוק/ת בנחת וכיו"ב.

עיצוב חדשני ונקי • קרדיט: האוס אין

הגורם המרכזי השני שכדאי לקחת בחשבון בעת עיצוב חדר התינוקות הוא שהחדר הזה עומד לעבור שינויים רבים במהלך השנים. תינוקות וילדים גדלים מהר, והצרכים שלהם משתנים בקצב מסחרר ממש. קחו את זה בחשבון בעת קניית הרהיטים לחדר ונסו לבחור כאלה שיוכלו ללוות אתכם במשך שנים קדימה. כלומר, רהיטים בצבעים ועיצוב סולידי שיוכל להשתלב גם עם פריטים חדשים שיתווספו לחדר במהלך הזמן, וכאלה שעשויים מחומרים עמידים כמו עץ מלא ולא יישחקו עם השנים אלא יחזיקו מעמד וימשיכו לשרת אתכם נאמנה גם כשהילדים ילכו לגן ואפילו לבית הספר. לקטלוג רהיטי חדרי תינוקות בדגמים שונים היכנסו לקישור הבא .

עיצוב חדר ילדים

הקטנים שלכם גדלים מהר, ויכול מאוד להיות שכבר יש להם דיעה משלהם לגבי חדרם ואיך הם רוצים שהוא ייראה. כבר מגיל צעיר, כדאי בהחלט לשתף את הילדים בבחירת העיצוב של חדרם ולאפשר להם להביע את רצונותיהם. זו הזדמנות נהדרת עבורם לביטוי עצמי ולקבלת תחושת עצמאות, כאשר אתם כמובן תהיו אלה שמקבלים את ההחלטות ודואגים לשיקולי האסתטיקה, הפונקציונליות והבטיחות השונים. בטיחות הוא היבט משמעותי נוסף בחדרי תינוקות וילדים, כאשר גם כאן ישנם כמה וכמה גורמים שיש לקחת בחשבון, החל מקיבוע של רהיטים לקירות, לבחירת מיקום המדפים (לא מעל המיטה!), כיסוי שקעים ומניעת גישה לחפצים שעלולים לסכן את הילד או הילדה. גורם בטיחותי אחד שאינו מובן מאליו אבל חשוב מאוד לתת עליו את הדעת הוא החומרים אליהם חשופים הילדים בחדרם, ביניהם הצבעים והדבקים שמשמשים בבניית הרהיטים בחדר. קל לזנוח את ההיבט הזה, אבל בהתחשב בעובדה שהילדים נמצאים במגע יומיומי עם הרהיטים הללו זוהי חובתנו כהורים לבדוק ולוודא שהם עשויים מחומרים בטיחותיים וטבעיים על בסיס מים וללא כימיקלים רעילים.

נוחות, עמידות ובטיחות – אלה הם שלושה מפתחות לחדר תינוקות או ילדים שלא רק יהיה אסתטי ונעים, אלא גם ישמש אתכם ואת ילדיכם למשך שנים ארוכות קדימה. לקטלוג רהיטי חדרי ילדים בדגמים שונים היכנסו לקישור הבא .

עיצוב נעים!

חדרי ילדים עיצוב פנים לידה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד