י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מכירת זהב – המדריך המלא למוכר

רוצים למכור את הזהב שלכם ולא יודעים איך לעשות את זה? כאן תקבלו את כל המידע הנחוץ למוכר המתחיל

מכירת זהב – המדריך המלא למוכר
אונקיות זהב צילום: pixsabay

רוצים למכור את הזהב שלכם ולא יודעים איך לעשות את זה? כאן תקבלו את כל המידע הנחוץ למוכר המתחיל!

מכירת זהב היא פעולה שמתבצעת באופן יום יומי בכל רחבי העולם והיא מתבצעת כבר מתקופת המקרא. זאת, משום שהזהב נחשב למתכת יקרה ובעלת תכונות ייחודיות שהופכות אותה למבוקשת לשימוש בשביל תחומים רבים ושונים. יחד עם זאת, אנשים רבים מחזיקים בזהב שברשותם, גם אם אין בו כל שימוש ואם גם אתם נמנים בין אנשים אלו, הגיע הזמן להפסיק לתת לזהב היקר הזה לשכב במגירה ולהתחיל ליהנות מהשווי שלו!

איך מתבצעת מכירת זהב?

מכירת זהב מתבצעת באופן הבא:

ראשית יש לבחור את הזהב הרצוי למכירה ואז את הקונה המתאים מבין כלל סוחרי הזהב הקיימים היום בשוק , בחירה זו יכולה להיות מעט מבלבלת מכיוון שהשוק מוצף בסוחרים שקונים זהב ורק ב10 אחוז מהמקרים אכן מדובר בבתי עסק רציניים אשר יעניקו לכם את רמת האמינות שאתם מחפשים ומכך גם את התמורה המלאה עבור הפריטים שלכם.

ניתן בקלות לברור בין מגוון הסוחרים הללו ע"י בדיקת ביקורות בגוגל או פייסבוק, שנית ניתן להכנס לאתר ולראות דברים המעידים את רצינות העסק כגון כתובת – ישנם סוחרי זהב רבים אשר מפרסים ללא שום כתובת, מעבר לכך חפשו אם ישנו מספר טלפון של משרד וכו' וכו'.

הפרמטרים החשובים

הפרמטרים המשפיעים על סכום הכסף שתקבלו תמורת הזהב שלכם הם הטוהר שלו, המשקל וערכו בפריט אם מדובר בענתיקה או תכשיט של מותג ידוע. כאשר מכפילים את כל הפרמטרים אלה באלה, מקבלים את הערך של הזהב. יחד עם זאת חשוב לדעת, שגם קונה הזהב קיים בכדי להרוויח לכן כמו כל עסק חלק מהסכום הזה יגיע לכיסו.

חשוב לדעת

את הבדיקה של ערך הזהב שלכם באפשרותכם לבצע באופן עצמאי בעזרת מחשבוני זהב שנמצאים ברשת – מוזמנים לחפש בגוגל "מחשבון זהב המרכז ליהלומים". יחד עם זאת חשוב גם לדעת, שהערך הבורסאי של הזהב יכול להשתנות בכל יום מסחר ולכן מומלץ לעשות את הבדיקה ביום המכירה ובכך תוכלו לקבל הערכה יותר מהימנה.

בחירת קונה

אחד החלקים החשובים של מכירת זהב הוא בחירת הקונה. זאת משום שכל שציינו קודם קיימים אנשים רבים שהחליטו ביום אחד שהם סוחרי זהב, אבל האמת היא שרובם אינם מומחים בהערכה של זהב ודברי ערך ולא כולם אמינים! לכן דבר נוסף שחשוב לוודא לפני זה האם בית העסק שעמו תרצו לבצע את העסקה נותן מסמך המפרט על טיב העסקה בניכם. כמו כן, ישנם סימנים נוספים שיכולים להעיד על האמינות של הקונה. לדוגמה, אם הוא נמצא בבורסה ליהלומים, הרי שזהו סימן מובהק לאמינות.

מה עוד?

כמו כן , במידה ומדובר בלחץ כספי רגעי אשר יחלוף עוד מספר חודשים ניתן לבצע משכון זהב,יהלומים וכלי כסף ובכך לשמור את הפריטים היקרים שלכם ולא לאבד אותם בגלל בעייה רגעית בתזרים המזומנים.

 אצלנו במרכז ליהלומים בבורסה ברמת גן אנו נותנים שירות של קניית זהב, יהלומים וכלי כסף.

כמו כן אנו מבצעים גם שירות של משכון זהב, יהלומים וכלי כסף כהלוואה.

 ניתן ליצור קשר ב 077-441-7808 או באתרנו https://Diamond-Center.co.il

אונקיית זהב בורסה מסחר בזהב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד