י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הברחה כושלת?

עשרות אלפי חפיסות סיגריות נפלטו אל החוף

במהלך סיור שגרתי של השיטור העירוני באולגה, נתגלו מאות חפיסות סיגריות שנפלטו אל החוף • לאחר כמה שעות נפלטו עוד חבילות, כשסך הכל מספר החפיסות הגיע ללמעלה משמונה עשרה אלף חפיסות • לא ברור מה מקורן 

עשרות אלפי חפיסות סיגריות נפלטו אל החוף
החפיסות שנמצאו צילום: שיטור עירוני אולגה

במהלך סיור שגרתי של השיטור העירוני לאורך חוף הים, בחוף אולגה, הבחין צוות השיטור, המונה שוטר ופקח עזר של עיריית חדרה, בחפץ חשוד שנפלט לחוף. בדיקה ראשונית העלתה כי מדובר בארגז מלבני אטום היטב. לאחר בדיקה מעמיקה נשלל החשד לחומרים נפיצים, והארגז נפתח על ידי הצוות. לעיניהם המופתעות התגלו מאות חפיסות סיגריות מוברחות שנפלטו אל החוף, לכאורה במהלך ניסיון הברחה שנכשל.

בשיטור העירוני שחששו שיגיעו בדרך זו אל החוף עוד מספר רב של חפיסות, הגבירו את הסיורים לאורך החוף, ובמקביל עדכנו את המשטרה. ואכן, במהלך השעות שלאחר מכן נפלטו עוד עשרות תיבות לחוף, ובכולן סיגריות החשודות כמוברחות.

בסך הכל נפלטו לחוף כ-30 תיבות נוספות, שבכל אחת מהן כ-800 חפיסות סיגריות. התיבות ובירור מקורן, וכן נסיבות היפלטותן לחוף, הועברו להמשך טיפול וחקירה במשטרת חדרה.

אחת התיבות שנפלטו אל החוף.  קרדיט: שיטור עירוני אולגה

מנהל אגף אכיפה וביטחון בעיריית חדרה, איתן כהן, שיבח את הערנות של צוות השיטור העירוני, ואמר, כי "מדובר בהישג נוסף הממחיש את הפעילות של השיטור העירוני ברחבי העיר ואת ההצלחות אליהן ניתן להגיע בשיתוף פעולה מלא בין עיריית חדרה לבין משטרת ישראל".

 

הברחת סיגריות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד