י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
בחתימת חברי הבד"צ

לא תכונה בשם ''מלכת יופי'' כי אם מלכת הכיעור

כרוז היסטורי הנושא את חתימתם של חברי בד"צ ה'עדה החרדית' ומוצג כעת למכירה, קורא לבנות ישראל שלא להשתתף בתחרות מלכת היופי • "ולזו אשר תיבחר למלכת הכיעור תהיה בשמתא חרם וארור" • אחד מאנשי בית המכירות: "אם כיום רב יוציא מכתב כזה - יפתחו עליו עין"

לא תכונה בשם ''מלכת יופי'' כי אם מלכת הכיעור
פלאש 90

כרוז היסטורי הנושא את חתימתם של הראב''ד וחברי העדה החרדית רבי פנחס עפשטיין, רבי דוד יונגרייז ורבי ישראל יצחק רייזמאן, משנת התשי''ג  קורא לבנות ישראל לבל יהינו להשתתף בתחרות 'מלכת היופי' ולשלוח את שמותיהם ותמונתם. "ולזו אשר תיבחר למלכת הכיעור תהיה בשמתא חרם וארור" אומר הכרוז.

אחד מאנשי בית המכירות אשר מציג את הפריט למכירה במחיר התחלתי של 50$ אומר ל'בחדרי', "בכל תקופה יש את המערכה שלה. אם כיום רב יוציא מכתב כזה נגד תחרות 'מלכת יופי', ויכנה את מלכת היופי מלכת כיעור, הרי שכולם יפקחו עליו עין ונגדו יצאו רבנים אחרים, כי מה לו ולתחרות 'מלכת היופי'. אבל הנה לפנינו כרוז לפני כשבעים שנה מגלה שלא פחות ולא יותר שהראב''ד הישיש הגאון האדיר רבי פנחס עפשטיין וחברי העדה החרדית והביד''צ חתמו על קול קורא כזה, המזהיר את בנות ישראל להשתתף בתחרות".

הכרוז ההיסטורי

במכירה הנוכחית לקראת יום השנה של הרה''ק רבי אהרן מבעלזא זיע''א מוצגים מסמכים ופרסומים הקשורים אליו ומשפחתו, אם זה מסמכים מחתונת ממשיך דרכו כ''ק מרן אדמו''ר מבעלזא שליט''א, ו'קול קורא' שחתם רבי אהרן מבעלזא זיע''א באופן נדיר כנגד הפינוי של הרה''ק רבי גדליה משה מזוועיהל זיע''א, הידוע בסגולת שני וחמישי ושני, וקבור בשייח באדר ליד גבעת רם.

עדה חרדית מלכת היופי קול קורא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד