ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
נתניהו מנחם וחמאס מאיים

נתניהו הגיע לנחם את משפחת שורק; חמאס "נירה גשם של טילים"

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע הערב יחד עם רעייתו לעפרה כדי לנחם את משפחתו של החייל שנרצח בפיגוע - דביר שורק הי"ד, שישה ימים לאחר הפיגוע הקשה; "הם גידלו משפחה למופת • סינוואר: "נירה גשם של טילים על הערים הציוניות אם ישראל תנסה לצאת איתנו למלחמה"

נתניהו הגיע לנחם את משפחת שורק; חמאס "נירה גשם של טילים"
נתניהו צילום: נועם ריבקין פנטון / פלאש 90

שישה ימים לאחר הפיגוע הקשה בגוש עציון בו נרצח החייל דביר שורק הי"ד, הגיעו הערב (שלישי) ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו לעפרה בכדי לנחם את משפחתו של דביר בעפרה, כשברקע מנהיג חמאס יחיא סינוואר מאיים ובנאום שנשא הערב בחאן יונס אמר: "אנו נשבור את צבא ישראל נביס אותו אם הוא ייכנס לרצועת עזה. "נירה גשם של טילים על הערים הציוניות אם ישראל תנסה לצאת איתנו למלחמה".

ראש הממשלה נתניהו אמר בצאתו מניחום האבלים: "יצאנו עכשיו ממשפחת שורק, המשפחה של הרב הרלינג, ששכלה עכשיו נכד. האירוע המשפחתי האחרון של הרב הרלינג היה הברית של דביר. חודשיים אחרי הברית, הסבא נרצח. דביר לא הכיר את הרב הרלינג, והמשפחה גדלה בצלו של סב שהיה ניצול שואה ולוחם, הוא לחם עד הרגע האחרון".

"הם גידלו משפחה למופת, אנחנו ראינו את הילדים, את האהבה ביניהם, את אהבת ישראל ואהבת האדם שטבועה בהם. והנה קרה האסון הנורא והמזוויע הזה. ראינו את הנער התמים הזה, שכולו טוהר, נרצח באכזריות כזו גדולה".

"אתמול הייתי בבית הנשיא עם לוחמי השב"כ" סיפר נתניהו "הם פעלו במהירות יחד עם שאר כוחות הביטחון ומצאו את המרצחים".

"מה שראיתי כאן, בבית הזה" אמר ראש הממשלה "זו קודם כל הנחישות להיאחז בארצנו ללא שום סייג, זו גם הנחישות שלנו להילחם באויבינו. אנחנו מגיעים אל מבקשי נפשנו, גם כאן ובכל חזית. אנחנו נחושים להגן על המדינה שלנו - אלו לא מילים בעלמא, אלו מילים אמיתיות - עד שאויבינו יבינו שאי אפשר לעקור אותנו משום מקום בארץ ישראל, גם לא מהמקום הזה".

"אנחנו נמשיך להעמיק שורש ונמשיך להילחם, ככל שהדבר נדרש, ולצערי הדבר נדרש. אמרתי גם שארץ ישראל נקנית בייסורים. צריך לראות את המשפחה הזאת, את תעצומות הנפש שלה, כדי להבין עד כמה גדול המטען הרוחני שלהם, של העם שלנו, ולכן לא יוכלו לנו אף פעם".

 

ראש הממשלה בנימין נתניהו בנימין נתניהו דביר שורק עופרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד