י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
זעם בימין

'נפעל למינוי יועמ"ש עם השקפת עולם ציונית'

אבישי מנדלבליט המליץ היום לפסול את התמודדותם של בנצי גופשטיין וברוך מרזל במסגרת מפלגת עוצמה יהודית ובמפלגה מגיבים בזעם: "למנדלבליט ושי ניצן יש מטרה אחת - להפיל את ממשלת הימין"

'נפעל למינוי יועמ"ש עם השקפת עולם ציונית'
אביחי מנדלבליט/בנצי גופשטיין צילום: פלאש 90

בעוצמה יהודית מגיבים הערב לפרסום הודעת היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, בה הוא ממליץ לפסול את בנצי גופשטיין וברוך מרזל מלהתמודד בבחירות לכנסת.

בעוצמה יהודית תוקפים את היועמ"ש ואת פרקליט המדינה ואומרים: "למנדלבליט ושי ניצן יש מטרה אחת - להפיל את ממשלת הימין. גם שי ניצן וגם מנדלבליט יודעים מתמטיקה, מכירים היטב את המספרים ויודעים כי בלי עוצמה יהודית לא יכולה לקום ממשלת ימין. לכן הם עושים הכל כדי לפגוע בעוצמה יהודית, מתוך השקפה פוליטית טהורה".

עוד נמסר מעוצמה יהודית: "את התשובה למנדלבליט ושי ניצן ייתן הציבור ב-17.9 במאות אלפי פתקי 'כף' בקלפי. עוצמה יהודית תפעל בכנסת הקרובה להחזרת היועמ"ש לתפקידו המקורי, ולמינוי יועמ"ש בעל השקפת עולם ציונית ולאומית".

כזכור,  היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנלדבליט, הודיע היום (שלישי) לוועדת הבחירות המרכזית לכנסת ה-22, כי לדעתו יש לפסול שניים ממועמדי 'עוצמה יהודית' - יו"ר ארגון להב"ה בנצי גופשטיין ואיש חברון ברוך מרזל מלרוץ לכנסת.

בנצי גופשטיין ברוך מרזל עוצמה יהודית אביחי מנדלבליט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד