י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
אזרחים נפצעו

תעלומת הפיצוץ במחסני הנשק בבגדד • צפו

בבגדד בירת עיראק עדיין לא יודעים כיצד אירע הפיצוץ במחסני נשק של המיליציות השיעיות, שגרמו לפציעת אזרחים רבים | צפו בכתבתו של רועי קייס ב'כאן11'

תעלומת הפיצוץ במחסני הנשק בבגדד • צפו
פטריית עשן כתוצאה מפיצוץ מסתורי בבגדד צילום: צילום מסך כאן11

פיצוץ עז מלווה בפטריות עשן שחורות, החרדיד שלשום (שני) את בגדד בירת עיראק. הכתב לענייני ערבים רועי קייס, דיווח אמש במהדורה המרכזית של 'כאן11', כי עיתונאי מבגדד סיפר לו (בעילום שם ועיוות קול) על הספקות לגבי פיצוץ מחסן הנשק בדרום הבירה וגם על הדרישה הגוברת להרחיק את מחסני הנשק של המיליציות השיעיות מריכוזי אוכלוסין אחרי שאתמול נפצעו אזרחים ובתיהם ניזוקו.

משרד הפנים העיראקי מסר כי הפיצוץ אירע במצבור ציוד של משטרת עיראק ושל המיליציות השיעיות בתוך הבסיס הצבאי א-סקר בדרום בגדאד. הפיצוץ גרם לפציעתם של 13 בני אדם, בהם שני שוטרים וארבעה פעילים של המיליציות השיעיות: "הפיצוצים היו חזקים והשתלטנו במידת מה על השריפה בתוך מחסן הציוד", נמסר.

ערוץ ‏סקיי הבריטי בשפה הערבית דיווח על הרוג ו-29 פצועים.

‏לפי משרד הבריאות העיראקי, הפצועים הם כתוצאה מנפילת רקטות בדרום עיראק. עיתונאי בבגדד אמר לרועי קייס, כי סיבות הפיצוץ במחסן הנשק של המיליציות ושות' טרם ידועות, אבל נראה שהפיצוץ גרם לכך שרקטות עפו לעבר אזורי מגורים. ייתכן שזה מה שמסביר את הפצועים שפונו לבתי חולים.

פיצוץ מסתורי מחסן נשק כאן11

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד