י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
השואה - ערימת שקרים

בגלל ההסתה: הורחקה מצרפת ל-40 שנה

הבלוגרית הבריטית האנטישמית אליסון צ'אבלוז סיפרה אתמול, כי נאסרה עליה הכניסה לצרפת למשך 40 שנה לאחר שהורשעה בהפצת שקרים והסתה •  הכחשת שואה אסורה בצרפת על פי חוק

בגלל ההסתה: הורחקה מצרפת ל-40 שנה
ריסוס גרפיטי: אילוסטרציה צילום: unsplash

מכחישת השואה והבלוגרית אליסון צ'אבלוז הבריטית סיפרה, כי נאסרה עליה הכניסה לצרפת למשך 40 שנה, עד שנת 2059.

את הדברים כתבה ב GAP, שהיא פלטפורמת מדיה חברתית פופולרית בקרב הימין הקיצוני. היא סיפרה כי היא נחקרה כשניסתה לעלות לרכבת לפריז. כך דווח ב- Jewish Chronicle. היא אמרה כי נאמר לה שנאסר עליה להיכנס למדינה עד 2059. עקב הכחשת השואה שאסורה בצרפת.

בחודש מאי האחרון הורשעה צ'אבלוז, לאחר שפרסמה שירים ביוטיוב בעלי תוכן של הכחשת שואה. היא הורשעה בבית משפט בלונדון בכך ששלחה "הודעות פוגעות, מסיתות או מאיימות".

האנטישמית בת 55 נמצאה אשמה בכתיבה, ביצוע והפצה של שלושה שירים על רדיפות נגד הנאצים. שיר אחד היה על הצעירה אנה פרנק המפורסמת שנרצחה בשואה, השיר השני היה טענה שלה כי השואה היא "רק חבילת שקרים", במהלך דיון אחד במשפטה, שרה צ'אבלוז באולם בית המשפט כאשר השופט הקרין את הסרטונים שלה.

לצ'אבלוז ניתן עונש מאסר על תנאי של 20 שבועות ביוני האחרון, בגין שירים אנטישמיים "פוגעניים" שלה, כולל חומרים שלועגים לקורבנות השואה, וטענות על כך שיהודים שולטים בעולם. כמו כן נאסר עליה לפרסם במדיה החברתית במשך 12 חודשים.

הכחשת שואה אינה חוקית בצרפת. באפריל האחרון, פעיל הימין הקיצוני, אלן סורל, נידון לשנת מאסר על ידי בית משפט בפריז בגין הכחשת שואה.

הכחשת שואה צרפת אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד