י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
תעלומה בשכונה השקטה

המתנה המסתורית שמטרידה את התושבים

תושבים בשכונה שקטה הופתעו לגלות מתנה מסתורית במיוחד שהונחה בפתח ביתם • חלק מהתושבים הגיבו בבהלה, אך חלקם נהנה מהרעיון • המשטרה חוקרת, אך עדיין אין קצה חוט

המתנה המסתורית שמטרידה את התושבים
מתנה, אילוסטרציה צילום: pixabay

תופעה מוזרה מתרחשת בימים אלה במחוז הנריקו שבווריג'ינה. כלי תקשורת מקומיים מדווחים, כי תושבים רבים התעוררו בבוקר, והופתעו לגלות בפתח ביתם מקלט טלוויזיה ישן משנות ה-80.  מי השאיר אותה שם? דיירים שיש להם מצלמה מיהרו לבדוק את צילומי הוידאו, וגילו שהסיפור הזה אפילו הופך להזוי יותר: האיש הנדיב הוא דמות מסתורית שלבושה בחליפת ספורט כשעל ראשה לא פחות ולא יותר, טלוויזיה ישנה.

"זה הדבר הכי מוזר בעולם", אמר אחד התושבים לרשת 'abc', "הוא פשוט מתכופף, מניח את הטלוויזיה ליד הדלת ב-5:30 בבוקר ומסתלק משם. זה ממש מוזר. התגובה הראשונה שלי הייתה - רגע, הזמנו את זה? אבל זה מגיע לא בקופסה של אמזון, זה פשוט הזוי". 

מתברר שזה קרה לפחות לעוד 60 תושבים במחוז. מה שגרם למשטרה המקומית לשלוח משאית שתאסוף את כל הטלוויזיות שהונחו בפתח בתיהם של עשרות התושבים. "יש לנו צוות של שוטרים שנמצא שם בחוץ ועובד ביחד כדי לאסוף את כל הטלוויזיות, ואנחנו עומדים על למעלה מ-60 עד כה", נמסר מהמשטרה.

כשמר טלוויזיה ייתפס, הוא צפוי לעמוד לדין בגין זיהום שטח פרטי והשלכת זבל לא חוקית, אבל חלק מהדיירים טוענים שמבחינתם הסיפור הזה פחות מפחיד ויותר מצחיק: "נראה לי שזו מתיחה של בוגרי תיכון", אומר אחד מהם, "או סטודנטים משועממים באוניברסיטה שיש להם זמן לפני שהם חוזרים ללמוד. מי יודע למה אנשים עושים את מה שהם עושים, אנשים הם מוזרים".

מהמשטרה נמסר כי היא מאמינה שמדובר ברשת מאורגנת של אנשים ולא באדם בודד. "אנחנו עוברים על סרטוני האבטחה בבתים, על מנת לזהות מי עומד מאחורי זה".

מתנה מסתורין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד