י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
פיצוץ מטען החבלה

בן בכור נולד לאברך שנפצע; "הרופאים אופטימיים"

שלושה שבועות לאחר פיצוץ מטען החבלה בבני ברק, האברך שנפצע חובק בן בכור • בשיחה ל'בחדרי' הוא מספר, כי הפציעות הולכות ומתרפאות וכי "הרופאים אופטימיים" 

בן בכור נולד לאברך שנפצע; "הרופאים אופטימיים"
רגע פיצוץ מטען החבלה בבני ברק צילום: צילום מסך

שלושה שבועות לאחר פיצוץ מטען החבלה בבני ברק, בן בכור נולד לאברך שנפצע באורח קשה ומאז מצבו הולך ומחלים. 

נולד בן זכר נתרפאה כל המשפחה: שלושה שבועות חלפו מאז פיצוץ מטען החבלה בשיכון ויז'ניץ בבני ברק, ושלשום (שני) נולד בן זכר לאברך שנפצע באורח קשה ומאז שוחרר מבית החולים.

בשיחה ל'בחדרי חרדים' אישר האב בשמחה רבה כי אשתו ילדה בן זכר לפני יומיים. שאלנו באשר לפציעות שנותרו, מסתבר שגם הן הולכות ומחלימות.

"ספגתי רסיס לעין שמאל, לא ראיתי כלום. ברוך השם עברתי ניתוח והרופאים אופטימיים ואומרים כי בעזרת השם העין תחזור לתפקוד מלא". באשר לפגיעה באוזניו, העובדה ששוחחנו טלפונית ללא הפרעה מעידה אולי יותר מכל, כך שאין ממש צורך להוסיף על כך. "הייתה פגיעה קשה בשמיעה, אך ברוך השם במצב הולך ומשתפר".

מאחר ותפסנו אותו בכניסה למחלקת היולדות בבית החולים, בדרך לאשתו, לא רצינו לעכבו יותר מידי ואיחלנו מזל טוב.

ביום ראשון השבוע פרסמנו תיעוד וידאו בו נראים שני האברכים, האחד חסיד והשני ליטאי, עומדים בסמיכות לגדר, כשהאברך הליטאי ניגש לבדוק מהי תכולת השקית שנפלה ולפתע היא מתפוצצת וכתוצאה מההדף האב של הרך הנולד נופל ארצה.

כבר למחרת הפיצוץ, פרסמנו ב'בחדרי חרדים' שמדובר ככל הנראה במטען חבלה תקני לכאורה, שנפל מרכב ב'במפר', ור' הרשי אישר בראיון כי אכן מצא את המטען על פסי האטה. "שמעתי הרבה שמועות, לא יודע איך זה הגיע לכביש, אבל היה נראה שזה נפל בטעות ולא הונח שם או נזרק". מאחר וחשש שמדובר במטען חבלה, מה שהתברר למפרע כנכון, התרחק קצת מהגדר תוך שהוא שלף את הטלפון שלו. עוד השיב כי ייתכן שבתוך ה'גרב' היו גם מגנטים שהוצמדו לרכב, אך אינו יכול לומר זאת בוודאות.

מטען חבלה פיצוץ המטען בקרית ויז'ניץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד