י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

המדריך המלא לעיצוב וריהוט נכון של הבית

במדריך זה תוכלו ללמוד כיצד לעצב את הבית ולזכות בתוצאה חסר תקדים. הסוד מאחורי רמה כזו של עיצוב טמון בדברים הקטנים. לצד בחירת ארונות ביתיים והתקני אחסון מרכזיים, צריך לדעת כיצד לבחור אביזרים ברמה המקומית לחדרי השירות השונים. אביזרים אלו יסייעו מאד בגיבוש עיצובו של החדר. התקנתם פשוטה ומחירם אינו יקר, אך חשוב מאד לדעת בדיוק כיצד לבחור אותם על מנת לממש חזות עיצובית ביתית כפי שתמיד חלמתם להנחיל

המדריך המלא לעיצוב וריהוט נכון של הבית
עיצוב המטבח צילום: pixsabay

במדריך זה תוכלו ללמוד כיצד לעצב את הבית ולזכות בתוצאה חסר תקדים. הסוד מאחורי רמה כזו של עיצוב טמון בדברים הקטנים. לצד בחירת ארונות ביתיים והתקני אחסון מרכזיים, צריך לדעת כיצד לבחור אביזרים ברמה המקומית לחדרי השירות השונים. אביזרים אלו יסייעו מאד בגיבוש עיצובו של החדר. התקנתם פשוטה ומחירם אינו יקר, אך חשוב מאד לדעת בדיוק כיצד לבחור אותם על מנת לממש חזות עיצובית ביתית כפי שתמיד חלמתם להנחיל.

עיצוב אביזרי אמבטיה דקורטיביים

באמבטיות, ישנם כל מיני אביזרים שהתקנתם חשובה מאד הן מטעמים פרקטיים והן לעיצוב המרחב של החדר. חדר אמבטיה מעוצב צריך, למשל, להכיל מתלים מעוצבים למגבות, והתקני אחסון בתוך תא האמבטיה. התקני האחסון הללו צריכים להיות אחידים לעיצוב החדר. במידה והחדר כפרי בצבע חום, אין ערובה שהתקני אחסון קטנים בצבע כסוף יתאימו, בדיוק כשם שהתקנים דמויי עץ לא בהכרח יתאימו לחדר לבן בעיצוב מודרני. אם החדר שלכם מאד קטן ואין לכם מקלחון בתוכו, מומלץ להסדיר בשפת האמבטיה 2-3 דלתות זכוכית עם פרזול כסוף או בצבע אותנטי, על פ בחירתכם. הדלתות הללו נפתחות, ובכך משמשות כמקלחון הלכה למעשה.

גיבוש עיצוב הבית באמצעות ארונות הזזה

ארונות הזזה תקניים, כפי שנמכרים בדרך כלל, מכילים מידת עומק של 60 ס"מ. הם מצוידים ב- 2 דלתות הזזה עבור רוחב 120 ס"מ ו- 3 דלתות עבור רוחב 160 ס"מ. ניתן להנגיש ארון הזזה עם מספר רב יותר של דלתות לאחסון כלל משפחתי או עבור חדר ארונות. כשאתם בוחרים ארונות הזזה, מאד חשוב להקפיד שהעיצוב צפוי יהיה להתאים לנעשה במרחב הביתי שלכם. במידת הצורך, בחרו שתהיה מראה בדופן החיצונית של הארון או דלת צבעונית מעוצבת. ניתן גם להשאיר את הארון במרקם חלק, אשר הגוון האחיד שלו הוא שיוצר את המציאות הדקורטיבית במבנה. מבחינה פנימית, חשוב לבחור את התכולה הנדרשת לכם לאשורה: מגירות לגרביים, התקנים עליונים להנחת מצעים וביגוד לטווח ארוך, ועוד. כאשר ארונות הזזה מכילים את התאים שאתם צריכים ונראים בעיצוב הרצוי לכם, אתם יודעים בוודאות שאתם צועדים בדרך הנכונה לקראת עיצוב הבית.

עיצוב פנים חדר אמבטיה ארונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד