י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הגיש תלונה

עובדת השדה הטיחה לעבר הנוסע הערות אנטישמיות

עובדת שדה תעופה בברלין, קראה הערות אנטישמיות כלפי נוסע יהודי שפספס את טיסתו לאחר שהתווכח על תשלום נוסף שנדרש לשלם עבור מזוודות נוספות שהיו עמו | החברה בודקת את תלונתו

עובדת השדה הטיחה לעבר הנוסע הערות אנטישמיות
אילוסטרציה צילום: unsplash

המשטרה בגרמניה חוקרת מקרה, בו גבר שענד שרשרת מגן דוד, היה קורבן לאנטישמיות בסוף השבוע האחרון על ידי עובדת בשדה התעופה 'טגל' בברלין.

הנוסע, שלפי הדיווחים בגיל 50 ומתגורר בבירת גרמניה ברלין, ניסה לעלות על טיסת איזיג'ט לאי הספרדי מיורקה, אך נקלע לסכסוך מילולי עם עובד בצ'ק אין בנוגע לתשלום על מזוודות נוספות, מה שגרם לו להחמיץ את הטיסה. לטענת הנוסע, עובדת השדה קראה לעברו הערות אנטישמיות בשפה האנגלית ובשפה הערבית. כך על פי דיווחים בכלי תקשורת בגרמניה.

הנוסע הגיש מיד תלונה בעקבות האירוע, והמשטרה הפדראלית מעריכה שהמקרה הוא פשע שנאה.

העיתון 'ברלינר מורגנפוסט' דיווח כי חברת איזיג'ט מסרה הצהרה ביום ראשון האחרון, כי היא מתייחסת לאירוע "ברצינות", אף כי לא נקבע כי היתה זו התנהגות מפלה מצד איש צוות של החברה.

מצב היהודים בגרמניה לא מזהיר במיוחד, תקיפות נגד יהודים הם דבר שבשגרה, רק לפני שבוע הותקפו רב וילדיו בעיר מינכן. מקרה זה מצטרף לשורת תקיפות של רבנים ויהודים חובשי כיפה בגרמניה בחודשים האחרונים, בעיקר מצד מהגרים מוסלמים הגורמים לחשש גדול בקהילות היהודיות בגרמניה.

איזיג'ט אנטישמיות בגרמניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד