י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בתואנה של תעמולת בחירות

ליברמן דורש מדרעי לבטל אירוע לציבור החרדי

אביגדור ליברמן פנה לאריה דרעי בדרישה לבטל אירוע לציבור החרדי בעיר נהריה • "אירועים מהסוג שאתם מבקשים לערוך לראשונה, יש להם, מעצם טיבם, מימד מודגש של תעמולת בחירות"

ליברמן דורש מדרעי לבטל אירוע לציבור החרדי
ליברמן צילום: פלאש 90

במכתב התראה שנשלח על ידי עורכי הדין איתן הברמן ומישל נגר המייצגים את מפלגת ״ישראל ביתנו״ ונמסר לעמותת 'אל המעיין', מפלגת ש״ס והשר אריה דרעי העומד בראשה, נטען כי השר דרעי מקדם אירועים בנוסח האירוע הציבורי בעפולה בהפרדה מלאה בחסות ובמימון עיריית נהריה ובניגוד מוחלט לחוק תעמולת הבחירות תוך כדי שימוש ציני בכוחו כשר הפנים.

״על פי לשון ההודעה״ נטען בכתב הדרישה: ״מוזמן הציבור לאירוע, המתקיים לראשונה בנהריה, בהיכל הספורט נהריה, אירוע שבו מופיעים האומנים הידועים חיים ישראל ומוטי שטיינמץ שניהם ידועי שם במגזר החרדי. ממודעת הפרסום מתבלט כי האירוע מסובסד באורח משמעותי, ככל הנראה, על ידי העירייה ועל ידי תנועת אל המעיין, (10 שקלים) מחיר כניסה לאדם שהוא לכל הדעות תשלום סמלי שלא מכסה את הוצאות״.

כתב התביעה

כתב התביעה

עוד נטען כי ״אירועים מהסוג שאתם מבקשים לערוך לראשונה, בתקופת בחירות ובסמוך לבחירות עצמן, יש להם, מעצם טיבם, מימד מודגש של תעמולת בחירות. הופעה של השר דרעי שהוא עומד גם בראשה של מפלגת ש״ס שרשימתה מתמודדת בבחירות והיא גם מקורבת קירבה רעיונית עמוקה לתנועת אל המעיין, כל אלה מצטברים ומביאים למסקנה שעצם קיום האירוע, במועד עריכתו, ועל פי מהותו והמשתתפים בו, יהווה תעמולת בחירות״.

ישראל ביתנו דורשת לבטל את האירוע ואם לא כך יהיה, ״אין מנוס מהגשת עתירה מתאימה למניעתו, שהרי המועד לקיומו קרוב״.

אריה דרעי אביגדור ליברמן אל המעיין מפלגת שס הופעה לחרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד