י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הפרובוקציה הבאה • צפו

קובי משמיץ: שטיינמץ יופיע לקהל מעורב; המלון: המופע בהפרדה

הבוקר בראיון ל'קשת' הציג רון קובי מודעה מעיתון מקומי שמכריזה על הופעה של מוטי שטיינמץ שתערך הערב במלון בעיר, כשלטענתו המופע לא יהיה בהפרדה והוא קרא לתושבי העיר החילונים להגיע ולעורר מהומות • הנהלת המלון ל'בחדרי': "המופע יתקיים בהפרדה ובהתאם להלכה"

קובי משמיץ: שטיינמץ יופיע לקהל מעורב; המלון: המופע בהפרדה
רון קובי צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הבוקר (חמישי), הגיע קובי לתוכנית של 'ערוץ קשת 12' והביא עמו עיתון מקומי מהעיר טבריה ובו נראית פרסומת לאירוע שיתקיים הערב בעיר ובו יופיע מוטי שטיינמץ, כאשר לטענת קובי אירוע זה אינו מתוכנן להיות בהפרדה, דבר שמוכיח לטענתו כי האירוע אמש בעפולה והמאבק שניתץ היה למטרות פוליטיות בלבד. קובי קרא בתוכנית לכל תושבי העיר החילונים להגיע להופעה בכדי לעורר פרובוקציה והודיע כי גם הוא מתכוון להגיע למקום. 

מיותר לציין שדבריו אינם נכונים וכי מוטי שטיינמץ מעולם לא הופיע באירוע שאינו מתנהל על פי כללי הצניעות המחמירים.

אולם, ל'בחדרי חרדים' נודע כי האירוע הינו אירוע פרטי המיועד לאורחי מלון 'כינורות' ששכרו את המקום. לעיריית טבריה אין שום קשר לאירוע המדובר.

ממלון כינורות נמסר: "מדובר באירוע פרטי שלא קיבל כל סיוע מהעירייה ואין לו שום הקשר עירוני, האולם נשכר במחיר מלא ואין לקובי כל קשר לאירוע. האירוע מתקיים בהפרדה בהתאם להלכה ולאורח חייו של הציבור החרדי אליו מיועד האירוע. תושבי טבריה והציבור הרחב מוזמן, לכל אדם שחפץ לשבת יש מקום, אך מדובר באירוע פרטי ויש נהלים לאירוע".

עוד נמסר מהנהלת המלון, "חשוב לציין, זאת לא הפעם הראשונה שאנחנו עושים אירועים בהיכל 'יד שיטרית' ותמיד זה היה בהפרדה כך גם הפעם. האירוע יהיה בהפרדה מלאה כשהנשים ישבו למעלה וגברים למטה. לא נאפשר לאף גורם מכובד ככל שיהיה, לתפוס טרמפ על האירוע הזה".

האירוע המדובר

כזכור, בעקבות הסערה שקמה במדינה לאחר החלטת בית המשפט המחוזי בנצרת שלא לאפשר הפרדת האירוע החרדי בעפולה, דבר שהוביל לעתירתה של סיעת ש"ס כנגד ההחלטה ואמש, (רביעי) שעות לפני פתיחת האירוע, פסק השופט עאטף עיילבוני כי ההחלטה לגבי אופי האירוע תעבור לידי העירייה, שלמעשה אישרה בהחלטתו של ראש העיר אבי אלקבץ את קיומו של האירוע בהפרדה על פי גדרי הצניעות המותאמים לציבור החרדי.

אך בזאת לא תמה הדרמה. לאחר ששדולת הנשים התאכזבה קשות מהחלטת המחוזי בנצרת, היא פנתה באופן בהול לבג"צ, שקבע כי החלטת השופט עאטף עיילבוני אינה תחת סמכותו. אך בג"צ ציין בפסיקתו, כי אין בכך כדי להכריע בסוגיית ההפרדה בין נשים לגברים.

מיותר לציין שפסיקת בג"צ באה מאוחר מידי והאירוע התנהל על מי מנוחות להנאת תושבי האזור החרדים ורבים שהגיעו להנות ולחזק מרחבי הארץ.

מי שעוד הגיע לאירוע הוא ראש עיריית טבריה רון קובי שלא מפספס הזדמנות לעורר פרובוקציות ולצבור הון פוליטי. במהלך התרסתו של קובי, הוטחו לעברו קריאות בוז רמות מהקהל והמשטרה נאלצה להבריחו מהמקום בבושת פנים.

 

רון קובי טבריה מוטי שטיינמץ הופעה לחרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד