י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
כתבה מתעדכנת

פיגוע דקירה בירושלים: שוטר נפצע באורח בינוני, המחבל נוטרל

אירוע דקירה בסמוך לשער השלשלת בירושלים • שוטר כבן 30 נפצע בכתפו באורח בינוני, המחבל נורה ונהרג • מוקדם יותר היום, דווח על ניסיון לחטיפת חייל באזור הר קרן שבדרום הארץ, החייל דרך את הנשק והתוקפים נמלטו מהמקום • צה"ל מתחקר את האירוע • כתבה מתעדכנת

פיגוע דקירה בירושלים: שוטר נפצע באורח בינוני, המחבל נוטרל
פינוי הפצוע צילום: משה שפיבק

כתבה מתעדכנת: דיווח ראשוני על דקירה בסמוך לשער השלשלת בעיר העתיקה בירושלים. שוטר כבן 30 נפגע באורח בינוני בכתפו. התוקפים נוטרלו על ידי כוחות הביטחון.

מדבורות מד"א נמסר, כי "בשעה 18:08 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על גבר עם פציעה סמוך לשער הברזל בעיר העתיקה בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח גבר כבן 30 בהכרה מלאה, עם פצעי דקירה".

חובש רפואת חירום במד"א משה קורדובה, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 30 בהכרה מלאה. הוא סבל מפצעי דקירה, הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וחבישות, ופינינו אותו לבי"ח כשהוא במצב קל. המחבל הדוקר נוטרל על ידי כוחות הביטחון".

דובי מייזל סמנכ"ל מבצעים ופרמדיק איחוד הצלה סיפר: "הייתי בתפילה ברחבת הכותל המערבי ונמסר לנו ממוקד איחוד הצלה על פיגוע דקירה בכניסה לשער השלשלת. הגעתי מיידית למקום והענקתי סיוע ראשוני לפצוע מדקירה בפלג גופו העליון. לאחר מכן הוא פונה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים שערי צדק".

זירת הפיגוע. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

ממשטרת מחוז ירושלים נמסר, כי "לפני זמן קצר התרחש פיגוע דקירה באזור שער השלשלת שבעיר העתיקה בירושלים. שני חשודים דקרו שוטר שהיה בפעילות מבצעית במקום נפצע באורח בינוני ומטופל ע״י גורמי הרפואה. שוטרים נוספים הגיבו בירי לעבר המחבלים ונטרלו אותם. בשעה זו כוחות משטרה גדולים נמצאים במקום. פרטים נוספים ימסרו בהמשך".

מבית החולים שערי צדק נמסר, כי"ליחידת הטראומה במרכז הרפואי שערי צדק הגיע פצוע כבן 40 במצב בינוני עם פצעי דקירה בפלג גוף עליון. לאחר אבחון ביחידת הטראומה, מועבר לסדרת בדיקות והמשך טיפול".

בתוך כך, דיווח שהתקבל מוקדם יותר היום (חמישי) סיפר על ניסיון חטיפה של חייל באזור הר קרן. על פי הדיווח, החייל המתין בצומת הר קרן, כשלפתע הגיע טנדר לבן עם חלונות שחורים ועצר לידו. הנוסעים ברכב שאלו את החייל אם הוא צריך טרמפ ולאחר מכן יצאו לכיוונו. החייל, שזיהה מבטא ערבי, הכניס מחסנית ודרך את הנשק. הנוסעים בתגובה סגרו את הדלת וברחו תוך כדי שהם מקללים את החייל. אזרח תושב באר מילכה שראה את הסיטואציה ניסה לרדוף אחרי הטנדר, אך הטנדר ירד לשטח ונעלם. בצה"ל מתחקרים את האירוע.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד