ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
בלעדי ל'בחדרי' • צפו

אשר: לא מחוייבים לנתניהו, מדברים עם גנץ

חבר הכנסת יעקב אשר דיבר בפאנל פוליטי מיוחד של ישיבת 'תורה בתפארתה' וסיפר כי הפעם החרדים לא נמצאים בידי אף אחד מהמועמדים, הוא גם הדגיש כי ישנו קשר עם גנץ. בהמשך תקף אשר את ראשי הערים האנטי דתיים: "חצוף וחולה תקשורת שלא מעניין אותו טובת הציבור"

אשר: לא מחוייבים לנתניהו, מדברים עם גנץ
יעקב אשר צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

הבחירות לכנסת ה 22 כבר בפתח ורגע האמת מתקרב, אבל היום שאחרי הוא הדבר המשמעותי שמעסיק את חברי הכנסת, כשמפת הגושים עדיין מראה כי בעקבות התעקשותו של אביגדור ליברמן להקים ממשלת אחדות ללא החרדים מביא את המועמדים לראשות הממשלה בנתניהו נתניהו ובני גנץ ללא גוש מוכח שיביא אותם למשרד ראש הממשלה.

לידי 'בחדרי חרדים' הגיע תיעוד של יושב ראש סיעת 'יהדות התורה', חבר הכנסת יעקב אשר, שבמסגרת פאנל פוליטי שהתקיים הקאמפ של ישיבת 'תורת בתפארתה' בו הבהיר, כי החרדים לא נמצאים הפעם בידי אף אחד מהמועמדים והוא מספר על שיחות ועל קשר שנשמר גם עם בני גנץ.

"הבחירות שעברו שנתניהו אמר כי השותפות עם בנט ולפיד כמעט עלתה לו בכיסא שלו אז הוא חזר לשותפים הטבעיים שלו, החרדים, לכן כל צעד שנעשה עכשיו הוא מחושב", אומר חה״כ אשר בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' והוא אף הפתיע והוסיף כי "לכן אנחנו לא מחויבים עכשיו לאף אחד ליד ולעולמי עד. אין דבר כזה" לדבריו "יש לנו גדולי ישראל ויכול להיות שמקום מחר בבוקר. ומסיבה כזו או אחרת נפרד ממנו (מנתניהו א.ק.)".

יו"ר סיעת יהדות התורה סיפר עוד לבחורי הישיבה כי "אנחנו שומרים על קשר טוב עם גופים אחרים - רק לאחרונה היה מי שישב עם גנץ ולא קרה כלום, כי אנשים שלא שונאים אותנו באמת אנחנו נשמור איתם בקשר ואולי נבוא יום ומשתף איתם פעולה".

אחדות עם אגודת ישראל

בדבריו התייחס חבר הכנסת יעקב אשר לאחדות בין נציגי אגודת ישראל לדגל התורה כשאמר בהומור, "אנחנו נמצאים בפאנל בתקופה קשה שאי אפשר לדבר נגד חסידים, נגד אגודה, אין אקשן אין בשר, ברוך השם יש היום אחדות ביהדות התורה, עברנו שתי מערכות בחירות עם הסכם שוויוני, ברור, שלא מקפח כמו לפני שלושים ארבעים שנה. יש רק בעיה מה נעשה בקאמפים".

ראשי ערים שלא עושים כלום

אשר שכיהן בעבר כראש עיריית בני ברק, תקף את ראשי הערים האנטי חרדים שעלו לכותרות בשנה האחרונה, כשהוא התייחס ראשית לראש עיריית טבריה רון קובי, "רון קובי הוא דבר שהוא כלום, לא בגלל הדעות שלו נגד החרדים - אלא בגלל מה שהוא עשה בעירייה, שהוא לא דאג אפילו לנדנדה בגן ילדים". עוד אמר אשר "לכן נמשיך להיות אופוזיציה עד שהוא ילך הביתה והוא ילך הביתה גם בגלל החילוני בגלל שהוא מגיע לו הוא ריק ובוחל".

אשר הוסיף ואמר: "היום נהייתה תופעה שכל ראש עיר שלא עושה שום דבר אומר לעצמו: למה לעבור קשה לבנות בניינים... אז הוא אומר אפתח תחבורה ציבורית בשבת ידברו אלי בתקשורת ואקבל לייקים - כך היה ברמת גן שהוא (ראש העיר כרמל שאמה הכהן א.ק.) יודע לדבר יפה, לא יותר. הוא עוד לא עשה כלום אז אמר שהוא יתפרסם על ידי תחבורה בשבת. אני מבין שאין הרבה קופצים לנסיעה".

עוד אמר אשר בהקשר של שאמה הכהן; "הוא גם הגיע לכבד את תפילת ברכת החודש לכבד את הדת כפי שעשו ראשי הערים הקודמים. הוא עומד מול ארון קודש ומסביר למה חשוב שיהיה אוטובוסים בשבת - בבית כנסת הגדול ללא בושה. האיש הזה חצוף וחולה תקשורת שלא מעניין אותו טובת הציבור והוא רוצה רק תקשורת".

יעקב אשר בני גנץ כרמל שאמה-הכהן תורה בתפארתה רון קובי בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד