י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
אחרי 13 שנים בתחום

"אלע אלע": מנדי ווייס עם שיר הנושא מתוך אלבומו החדש

הזמר מנדי וייס שהשיק השבוע את אלבום הבכורה שלו, אחרי 13 שנים באולמות השמחה, מגיש קליפ מילים לשיר הנושא את שם האלבום "אלע אלע" • צפו והאזינו 

"אלע אלע": מנדי ווייס עם שיר הנושא מתוך אלבומו החדש
הזמר מנדי וייס - מצויר צילום: מתוך הקליפ

ימים ספורים לאחר השקת אלבומו החדש 'אלע אלע', מגיש זמר החתונות המפורסם מנדי ווייס, את שיר הנושא מתוך אלבומו הראשון, אותו הוא השיק מיד לאחר תשעה באב, לאחר 13 שנות קריירה. את השיר מלווה קליפ מילים טיפוגרפי בעריכתה של בתי פוקס.

באלבום, הכולל 12 רצועות מלחניהם של הערשי ויינבערגער, נפתלי משה שניצלער, פינקי וועבר, הערשי רוטנבערג, מאיר אדלר ושרולי ליפשיץ, נחשף לראשונה כשרון ההלחנה של מנדי ווייס, שהלחין ומבצע את הרצועה ה-12 באלבום – "כי לא ידח".

בנוסף, כולל האלבום שני דואטים מרגשים של מנדי עם מלחיני השירים. הדואט הראשון הוא עם הגראמער פינקי וועבר ללחנו "הבן יקיר לי", ולדואט השני חובר אל מנדי - המלחין הערשי ווינבערגר שהלחין את השיר "מוציא אסורים".

אחד המאפיינים הבולטים באלבום, הוא השילוב בין כל העולמות המוסיקליות באלבום ואפילו בשיר אחד, תוך שילוב בין הארד קור למודרני, בין מוזיקה חיה לאלקטרונית ובין עיבוד קיטשי לחדשני.

באלבום נוטלים חלק, גדולי המעבדים מהארץ ומחוצה לה - נפתלי משה שניצלער, יואלי דיקמן, הערשל בריסק, יואלי דיקמן, מאיר אדלר, משה לאופר, צבי בלומנפעלד (פריילעך) ודוד איכלביץ. על הקולות באלבום הופקדו המקהלות 'נרננה', 'שבח', 'שירה' ו'ידידים העולמית'.

מנדי וייס אלבום בכורה קליפ מילים אלע אלע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד