י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
צפו ברגע הדריסה

בסמוך לאפרת: האחים נעם ונחום נפצעו בפיגוע; שוטר הרג המחבל

בשעה 13:45 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים, על שני הולכי רגל שנפגעו מרכב בכביש 60 בסמוך ליישוב אלעזר - כך עולה מדיווח ראשוני מהמקום • חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי לשני הפצועים במקום • הנהג הדורס ניסה להימלט וחוסל • צפו

בסמוך לאפרת: האחים נעם ונחום נפצעו בפיגוע; שוטר הרג המחבל
זירת פיגוע הדריסה צילום: באדיבות המצלם

בשעה 13:45 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על שני הולכי רגל שנפגעו מרכב בכביש 60 סמוך ליישוב אלעזר כך עולה מדיווח ראשוני מהמקום.

מדובר צה"ל נמסר: כי התקבל דיווח על אירוע דריסה ביישוב אלעזר, שבמרחב החטיבה המרחבית 'עציון'. הפרטים בבדיקה.

קרדיט: דוברות המשטרה

בין הנפגעים במקום, אח ואחות: נער כבן 17 פצוע קשה והוא מפונה להדסה עין כרם. בנוסף, על פי הדיווח, במקום נמצאת גם אחותו בת 19 שמפונה במצב בינוני לבית החולים שערי צדק וכן המחבל עצמו, בן 26 מבית לחם שחוסל בזירה על ידי שוטר.

שמו לתפילה, נחום בן זהבה - לרפואה שלמה. הוא מורדם ומונשם והרופאים נלחמים על חייו.

פראמדיק מד"א ליאור לוי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו בתעלה מאחורי תחנת האוטובוס נער כבן 17 וצעירה כבת 19. הנער היה מחוסר הכרה וסבל מחבלת ראש ומפגיעה רב מערכתית והצעירה הייתה בהכרה מעורפלת. הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה של הנער ופינינו אותם בדחיפות לבתי החולים כשמצבו של הנער קשה ומצבה של הצעירה בינוני עד קשה."

משה נוסבאום מעדכן בערוץ 12, כי מדובר בנהג בן מיעוטים שנגח בעוצמה בתחנת האוטובוס. כתוצאה מכך הרכב התהפך. המחבל ניסה לחלץ את עצמו מהרכב, שוטר שחלף במקום נטרל את המחבל.

מהשב"כ נמסר כי המחבל הוא עלאא הרימי בן 26. הוא מזוהה עם ארגוני הטרור פתח וגא"פ ולפני מספר שנים היה כלוא בישראל בגין טרור עממי, הוא מוכר גם כמשתמש בסמים. הרכב בו ביצע את פיגוע הדריסה, הוא ככל הנראה גנוב.

מהדסה עין כרם נמסר, כי אל יחידת הטראומה פונה צעיר כבן 18 מפיגוע דריסה. מצבו קשה, הוא מונשם ומורדם וסובל מחבלת ראש.

עוד דווח, כי שוטר ממרחב חברון שהיה בדרכו לביתו לאחר שסיים משמרת, הבחין ברכב שנוסע במהירות לעבר תחנת אוטובוס ופוגע בשני צעירים שעמדו בתחנה. השוטר זיהה שהנהג הדורס מנסה לצאת מהרכב, הוא ביצע ירי ונטרל את המחבל מטווח אפס.

בעקבות הפיגוע בצומת אלעזר, אומר ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן: "לצערי אנו בימים של חוסר הרתעה שמוביל לפגיעה בתושבי גוש עציון בפרט ובהתיישבות ביהודה ושומרון בכלל. אנו דורשים מהממשלה מעשים שיביאו לסיום סימני השאלה על עתיד האזור. ריבונות ישראל ופיתוח התיישבות מסיבית זו התשובה הנכונה למחבלים. אמירה אחת ברורה - אין לכם סיכוי ואין לכם עתיד! אני מאחל רפואה שלמה לפצועים, תחזרו הביתה במהרה ושתהיה שבת שקטה לכולנו".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד