ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
בתום מבצע חיפושים

מייסד הטלגרס שהצליח להימלט מהאוקראינים, נעצר בשבת באומן

יממה לאחר שנמלט מידי השוטרים בשדה התעופה בקייב, מייסד 'טלגרס', נעצר באומן שבאוקראינה על ידי שירות הביטחון האוקראיני • שלושה קצינים שסייעו לו להימלט - נעצרו • הערב צפויה לצאת משלחת משטרתית מישראל שתסדר את הליכי הסגרתו לישראל כדי להעמידו לדין

מייסד הטלגרס שהצליח להימלט מהאוקראינים, נעצר בשבת באומן
עמוס סילבר צילום: פייסבוק

בבוקר שבת, בתום מבצע חיפושים מהיר ונחוש של משטרת אוקראינה, בשיתוף פעולה מלא עם משטרת ישראל ונספח משטרת ישראל ברוסיה שנכח במקום, נעצר מייסד הטלגרס עמוס סילבר בעיר אומן.

ביום חמישי בשעות הערב דחה בית המשפט העליון באוקראינה את ערעורו של החשוד על ההחלטה להכריזו כבר הסגרה, והיערכות להסגרתו לישראל החלה באופן מיידי. החשוד הצליח להימלט ממלוויו האוקראינים בנמל התעופה.

עם קבלת הדיווח על ההימלטות, החל נספח משטרת ישראל ברוסיה מהמחלקה לתיאום מבצעי (מת"מ) באגף החקירות והמודיעין, לעשות את דרכו למקום על מנת לסייע ולעקוב מקרוב אחר מבצע החיפושים.

עם הגעתו לאוקראינה אתמול, נערכה הערכת מצב מודיעינית משותפת והחלו פעולות לאיתור של החשוד. בעקבות הפעולות לאיתור של החשוד, עלה החשד כי הוא נמצא באומן, והוא אותר ונעצר בתוך זמן קצר.

הערב צפויה לצאת לאוקראינה משלחת של שוטרי משטרת ישראל מאגף החקירות והמודיעין על מנת לתאם את המשך הפעילות ואת הליך ההסגרה.

מייסד הטלגרס עמוס דב סילבר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד