י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
'הגאון' הצעיר של אלעד

רק בן 17 וסיים את הש"ס - האדמו"ר שלח את ברכתו מלוס אנג'לס

שמחת התורה באלעד; הבה"ח יחיאל אריה (ארי) כהן, בנו של העסקן ואיש החסד יוסי כהן, חגג מעמד סיום הש"ס במעמד רבנים ואישי ציבור • האדמו"ר מסאדיגורה התקשר מבית האכסניא בלוס אנג'לס לאחל מזל טוב

רק בן 17 וסיים את הש"ס - האדמו"ר שלח את ברכתו מלוס אנג'לס
סיום הש"ס של הבחור ארי כהן צילום: באדיבות המצלם

טו"ב לי תורת פיך: הבחור יחיאל אריה לייב כהן מאלעד, חוגג את יום הולדתו ה-17 בשילוב סיום הש"ס במעמד רבנים, ראשי ישיבות ואישי ציבור הגיעו בליל שישי לאלעד לחגוג את סיום הש"ס.

בשנים האחרונות שומעים לעתים על בחורים המסיימים ש"ס, דבר הגורם להתרגשות רבה בציבור, הפעם מדובר בבחור שגם נבחן על כך בהצטיינות מרובה דבר המכה גלים רבים.

ארי הוא בנו של העסקן ואיש החסד הנודע הרב יוסף כהן, מראשוני וממקימי הקהילה החסידית באלעד ונכדם של הרה"צ רבי נחום כהן והגאון רבי אליעזר אסטרייכר - המשמש כר"מ בישיבת 'שער השמים' בירושלים.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי הבחור השקדן סיים השנה לימודים בישיבה קטנה מכנובקא באלעד ובסיעתא דשמיא עולה באלול לישיבה גדולה 'חיי משה' בירושלים.

במהלך חגיגת סיום הש"ס נודע מפי הרבנים שליט"א, כי ארי עמד בכור המבחן על גפ"ת והמפרשים בכל מסכתות הש"ס כולו בכתב ובע"פ. דבר שהסב התרגשות רבתית בקהל ומעורר הדים רבים. לאחר מעמד הסיום המרגש נעמדו הרבנים והקהל לריקודים ממושכים לכבודה של תורה.

האדמו"ר מסאדיגורה התקשר מבית האכסניא בלוס אנג'לס, לאחל מזל טוב לאב המאושר ולחתן 'הגאון' המתמיד. 

צפו בתיעוד: 

סיום הש"ס אלעד סאדיגורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד