י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
הקרב על הירושה

דוד ביטן וציפי חוטובלי טוענים לכתר

תפקיד שר העבודה והרווחה שהתפנה לאחר התפטרותו של חיים כץ, פתח קרב על הכתר • מצד אחד ביטן שמחזיק בהבטחה מנתניהו, ומצד שני חוטובלי שמחזיקה בעמדת 'הציונית הדתית' • לבינתיים, נראה כי נתניהו לא רץ למנות מישהו לתפקיד

דוד ביטן וציפי חוטובלי טוענים לכתר
רועי אלימה, פלאש 90

לאחר התפטרותו המפתיעה של השר חיים כץ, שהודיע ביום שישי החולף על התפטרותו מתפקיד שר העבודה והרווחה, בעקבות הגשת כתב האישום נגדו - קרב בקרב חברי הליכוד על תפקיד השר שהותיר אחריו.

הטוענים לכתר בשלב הזה הם דוד ביטן מחד שמחזיק בהבטחה מראש הממשלה כי הוא יתן את התפקיד  לשר בתפקיד הבא שיתפנה או מיד לאחר הקדמת הממשלה, ומאידך, גם חברת הכנסת וסגנית השר ציפי חוטבלי שדורשת שדרוג.

בציוץ ברשת הטוויטר כמה דקות לאחר התפטרותו של כץ כתבה חוטבלי, "מצפה מראש הממשלה למנות אותי לשרה, זהו רגע מבחן מול הציונות הדתית שהיא חלק מהליכוד. הציבור האיכותי הזה רוצה לראות ייצוג הולם סביב שולחן הממשלה משורות מפלגת השלטון".

כאמור, לא ברור האם נתניהו ימנה שר למשרד העבודה והרווחה, כאשר  כ- 30 יום בלבד עד לבחירות עלול להווצא מצב שהדורשים לכתר יבקשו את התפקיד, כדי להגיע משודרגים להרכבת הממשלה הבאה, או מהחשש כי הליכוד לא ירכיב את הממשלה הבאה וכעת הם יהנו מרגעי התהילה.

כזכור, מאז היציאה לבחירות מינה ראש הממשלה נתניהו את חבר הכנסת אמיר אוחנה לשר המשפטים הזמני, במקומה של איילת שקד שפוטרה מהתפקיד, ואת חבר הכנסת דוד אמסלם לשר התקשורת במקומו של איוב קרא שפרש אף הוא.

שר העבודה חוטובלי דוד ביטן נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד