י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
האחים שנפצעו בפיגוע

הסבתא מספרת: הם חצו לאוטובוס ואז נדרסו

סבתם של נחום ונועם נביס שנפצעו ביום שישי האחרון בפיגוע דריסה, מספרת כי "האוטובוס היה אמור להגיע והם לא רצו לפספס אותו, ואז הם נדרסו"

הסבתא מספרת: הם חצו לאוטובוס ואז נדרסו
זירת פיגוע הדריסה צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90

בבית החולים 'הדסה עין כרם' מחלימים האחים נחום בן ה-17 ונועם בת ה-19 ממשפחת נביס, מפצעיהם, לאחר שנפגעו ביום שישי האחרון בפיגוע דריסה בתחנת אוטובוס בסמוך ליישוב אלעזר בשומרון.

סבתם של השניים היא רחל סילבצקי, מעורכי אתר 'ערוץ 7' בשפה האנגלית, בשיחה עם האתר היא מספרת כי "נועם ונחום לא היו בטרמפיאדה, הם היו בדרך לתחנת האוטובוס המסודרת. הם עברו את הכביש במעבר החצייה ורצו לתחנה, כי האוטובוס היה אמור להגיע והם לא רצו לפספס אותו, ואז הם נדרסו".

תיעוד הדריסה ממצלמת רכב. באדיבות דוברות המשטרה

לדבריה, "הם לא עמדו במקום לא מוגן, הם פשוט לא הספיקו להגיע אליו. היישוב מבקש כבר שנים שירחיבו את הבטונדות שמגינות על העומדים בתחנה עד למעבר החצייה, זה כמה מטרים בודדים אבל הם מסוכנים. אם היו מרחיבים את הבטונדות, זה לא היה קורה. לא הייתי עכשיו עם הנכדים שלי בבית החולים".

על המחבל הדורס אמרה, "מי שמוכן לדרוס ילדים צריך לבדוק מאיפה הוא בא ואיך הוא גדל ואיזה חלאת אדם הוא".

ההורים נפתלי וזהבה נביס, פרסמו במוצ"ש הודעה לציבור, בו כתבו: "שב"ה נחום שלנו עבר את היממה הראשונה שלו פה. הוא עדיין מונשם ומורדם אך כל המדדים יציבים כולל הלחץ בתוך גולגולתי והוא לא נזקק לעוד ניתוח ב"ה. תפילות".

עוד הוסיפו כי "נעם ב"ה בטוב ותצטרך ניתוח בברך. במצב רוח טוב. נשמח לתפילות עבורה גם כמובן. אנחנו בטוחים שאתם מבינים שאנחנו מותשים ומבקשים לדחות הגעה לפה למחר והלאה. תודה על כל החיבוק האכפתיות ובמיוחד התפילות".

התפללו לרפואת נחום אלימלך בן זהבה רבקה ונועם עליזה בת זהבה רבקה, לרפו"ש.

פיגוע דריסה רות סילבצקי נחום ונועם נביס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד