י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

בעקבות האסונות: סגולה לשמירה משר התורה לבין הזמנים

'צדיק גוזר והקב"ה מקיים' בברכתו ההיסטורית של רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א לתורמים סך 72 ל'קופת העיר' • כל התורמים יזכו שרשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א יעתיר עליהם בציון אביו מרן בעל הקהילות יעקב זצוק"ל לקראת יומא דהילולא כ"ג אב • מוקדי 'קופת העיר' בתגבור מיוחד לאור המכתב המפורש ולקראת ימי בין הזמנים

בעקבות האסונות: סגולה לשמירה משר התורה לבין הזמנים
הרב חיים קנייבסקי צילום: יעקב נחומי, פלאש 90

הדים בלי פוסקים מכל רחבי הארץ והעולם עם פרסומו של המכתב מרטיט מרשכבה"ג מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א בו הוא יוצר בברכה מפורשת ומיוחדת בכתי"ק, ומברך את תורמי הקופה שלו 'קופת העיר', בנוסח נדיר ומפעים: "התורמים סך ע"ב לקופת העיר יזכו הם וכל ב"ב לעבור את ימי בין הזמנים בשלום ברוחניות וגשמיות".

התרגשות רבתי בעולם היהודי מאז פורסם דבר המכתב המיוחד שכתב בכתב יד קדשו רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א, אשר מלווה את קופת העיר במשך כל 19 שנות קיומה, ובימים אלו לקראת ימי בין הזמנים מנחם אב תשע"ט בחר להעלות על גבי גליון את דבריו המפורשים והנכוחים.

להתקשרות לתרומות חייגו: 0723713470 

רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א אשר מכיר מקרוב את פעולות הצדקה וההצלה של קופת העיר, ראה לנכון לברך בברכה מיוחדת בימי בין הזמנים אשר רבים הצריכים בהם שמירה והגנה, הן ברוחניות מול הסכנות האורבות לצעירים, והן בגשמיות בעת היציאה מהשיגרה לנופש.

בברכתו המיוחדת נוקב רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א בסך ע"ב כתרומה ל'קופת העיר' אשר התורמים אליה יזכו לעבור את ימי בין הזמנים בשלום ברוחניות ובגשמיות.

כתוספת לברכה במכתב ההיסטורי, יזכו כל התורמים סך ע"ב ל'קופת העיר', אשר בכך יסייעו לאלפי משפחות מכל רחבי הארץ הממתינים לתמיכת 'קופת העיר', שרשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א יעתיר עליהם בציון אביו מרן בעל הקהילות יעקב זצוק"ל לקראת יומא דהילולא כ"ג אב.

"יזכו הם וכל ב"ב לעבור את ימי בין הזמנים בשלום ברוחניות וגשמיות"

על כל נפש ונפש

מבין אלפי המשפחות הפונות ל'קופת העיר' כדי להצטרף לברכת השמירה המיוחדת מרשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א, רבים וטובים מקפידים לצרף את  התרומה בסך ע"ב שקלים בעבור כל אחד מבני הבית.

חלק מהתורמים הסבירו ל'קופת העיר' כי הסיבה להחלטתם לתת את ע"ב השקלים בעבור כל נפש ונפש, איננה רק משום אלפי המשפחות המצפות לתמיכה החדשית מ'קופת העיר', אלא גם משום ההבנה הבסיסית כי כל אחד מבני המשפחה צריך שמירה בבין הזמנים, גם עולל בעריסתו זקוק לשמירה, גם ילד על אופניו, גם האב בצאתו אל הרחוב, שלא לדבר על המשפחה בצאתה אל הנסיעה ואל הנופש.

רוצים לעבור את בין הזמנים בשלום? הצטרפו כאן>>>

להתקשרות לתרומות חייגו: 0723713470 

בין הזמנים הרב חיים קנייבסקי שמירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד