ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
פרוש סייר בשומרון

'יהדות התורה' פוזלת לקולות הימין הקשה

ב'יהדות התורה' רוצים לספח את קולותיהם של הימין הקשה ולצורך כך ביקר היום סגן השר מאיר פרוש לבקר בהתנחלות יצהר ובמיוחד בישיבה הגבוהה 'עוד יוסף חי' שתלמידיה הם תומכי מפלגות 'נעם' ו'עוצמה יהודית'

'יהדות התורה' פוזלת לקולות הימין הקשה
פרוש מסייר בשומרון צילום: באדיבות המצלם

במסגרת הקרב בימין ושמירה על כך שקולות הימין לא ילכו לפח, ב'יהדות התורה' פוזלים לעבר קולות הציונות הדתית והפלג החרד"לי, כאשר סגן השר מאיר פרוש סייר הבוקר בישוב יצהר שבשומרון.

פרוש הגיע הבוקר (ראשון) לישיבה הגבוהה 'עוד יוסף חי' כשאת פניו קיבלו ראש הישיבה הרב יוסי אליצור, מנהל הישיבה מתניה גבריאלי, יו"ר המזכירות אוריה כהן, ונציג בוגרי הישיבה מנחם בן שחר. בסיור הוזכר כי פרוש פעל רבות למען הישיבה.

סגן השר פרוש הזכיר במהלך הסיור כי הוא תרם רבות בבניית יחידות דיור רבות ביישובי השומרון, ומוסדות חינוך, "אמרתי לאריק שרון, יש כאלה שמדברים הרבה, ויש כאלו שבונים הרבה, אני מודה לקב"ה על הזכות להיות שותף במצווה". פרוש סייר במוסדות נוספים בישוב יצהר.

כאמור, הסיור הוא קריצה לקהל החרד"לי תומכי 'עוצמה יהודית ו'נעם' שמתמודדים לכנסת ה-22 אך בסקרים האחרונים הם אינם מתקרבים לאחוז החסימה וקיים חשש כי בעקבות התמודדותם, גוש הימין יאבד קולות קריטיים להרכבת הקואליציה ביום שאחרי הבחירות.

בתוך כך ל'בחדרי חרדים' נודע, כי 'ביהדות התורה' קיימו בשבועות האחרונים מגעים עם המפלגות החרד"ליות בהצעה לתמיכה ב'יהדות התורה' בתנאי להסרת המועמדות לכנסת ה-22. בשלב זה לא הגיעו הצדדים לסיכומים והם צפויים לחדש את המגעים בסמוך לבחירות.

עוד יוסף חי יצהר מאיר פרוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד