י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"אתה מתבזה"

הח"כ מ'כחול לבן' נפל בפח של דובר רה"מ

חבר הכנסת מרשימת 'כחול לבן' צייץ כי ברדוגו מגלי צה"ל הוא שדרן של הליכוד • דוברו של רה"מ מיהר להגיב לו "מה רע ברינו"? • מה הגיב לכך הח"כ?

הח"כ מ'כחול לבן' נפל בפח של דובר רה"מ
יונתן אוריך צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

ח"כ יועז הנדל מרשימת 'כחול לבן' צייץ היום בטוויטר, "‏בפעם המליון ברדוגו מייצג את הליכוד בגלי צה״ל. לא ימין לא שמאל. ביבי. זכותו. מבקש ממפקד התחנה ידידי שמעון אלקבץ למנות שדרנים מפלגתיים גם בשעות אחרות בהתאם. מגיע לימינה, לעבודה ובוודאי שלכחול לבן. בהתאם לגודל וכספי ציבור. אם כבר חזרנו לתקשורת מפלגתית דורש שהכל יהיה על השולחן." בציוץ זה הוא טוען כי השדרן ברדוגו מייצג את הליכוד.

יונתן אוריך דוברו של ראש הממשלה הגיב להנדל "‏‎מה רע ברינו?". אוריך עקץ את הנדל כי השדרן רינו צרור בעצם תומך בגלוי ב'כחול לבן'.

יועז הנדל נפל לבור שטמן לו אוריך, ‏וכתב, "‎אם כבר עושים את זה ישירות לפני כולם. אתם בלשכה בחרתם, הוגן שגם אנחנו נבחר שדרן שמזדהה בגלוי עם המפלגה. נדמה לי שגם ימינה/ליברמן/ שס/ עבודה וכו ירצו שדרן בהתאם לגודל המפלגה. זה בהחלט רציני יותר בתקופת בחירות. נראה לי שכך זה גם יאושר בועדת הבחירות".

יונתן אוריך מיהר להגיב שוב, "‏‎מרשים בעיניי שיחסית לבנאדם שיו״ר המפלגה שלו שכר נגדו חוקר פרטי אתה מוצא הרבה זמן פנוי להתבזות בטוויטר".

ח"כ שלמה קרעי מ'הליכוד' הגיב גם הוא. וכתב, "‏מה אפשר לצפות ממי שמחשיב את עצמו ימין ונסחף עם הבוגי עמוק לשמאל. עד שיש אי קטן של שפיות בתוך הטרלול התקשורתי האנטי ביבי הזה, גם אותו מנסים לעקור מהשורש. לא יעזור לכם. כאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ".

יונתן אוריך יועז הנדל שלמה קרעי בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד