ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
ההתפרצות של שרה נתניהו

העיתונאים מכחישים את הדיווח: "רכילות זולה"

לאחר שסמוך לחצות ליל דווח בכלי תקשורת שונים על אודות תקרית חריגה ואף מביכה שהתרחשה בטיסת ראש הממשלה עם הגב' שרה נתניהו, לפחות שלושה עיתונאים שהיו בטיסה מכחישים את הדיווחים ואומרים "אנחנו, בתקשורת, פשוט לא קולטים שלחלקים בציבור יש מיאוס מאיתנו בגלל הדברים האלו. בגלל העיסוק בשטויות"

העיתונאים מכחישים את הדיווח: "רכילות זולה"
טייסים בקוקפיט. אילוסטרציה צילום: unsplash

בעקבות הדיווח ב'חדשות 12' כי במהלך טיסת ראש הממשלה לאוקראינה, זעמה שרה נתניהו על הקברניט על כך שלא בירך אותה במערכת הכריזה, וניסתה להיכנס בכוח לתא הטייס, אך נבלמה על ידי אנשי הצוות, הכתב הפוליטי זאב קם מתייצב לצידה ותוקף את התקשורת.

בפוסט שהעלה הלילה לפייסבוק, כתב קם, "תשמעו, נחתנו הלילה באוקראינה, ועוד לפני שהספקנו להכין את היום העמוס שצפוי מחר, החלו הדיווחים "הדרמטיים" על תקרית ועל מהומה ליד תא הטייס. עכשיו תראו, יכול להיות שמישהי לחשה משהו למישהו. אני לא מתחייב שלא. אבל לא תקרית ולא מהומה. ובכלל, יש כל כך הרבה על מה לדווח בביקור הזה".

"‏לא רק על העניינים המדיניים. בעיקר על הנושאים הפוליטיים. ויש הרבה פוליטי. הרי אף אחד לא חושב שהנסיעה הזו תמימה ולא קשורה לבחירות. היא כמובן קשורה, ויש גם לא מעט מה לספר על מאחורי הקלעים של העיסוק הפוליטי בביקור. אבל אז מתחילים שוב הסיפורים והדיווחים על אשת ראש הממשלה".

"‏ואנחנו, בתקשורת, פשוט לא קולטים שלחלקים בציבור יש מיאוס מאיתנו בגלל הדברים האלו. בגלל העיסוק בשטויות. אז די כבר. אפשר לסקר את הביקור הזה באופן ביקורתי גם בלי להתעסק ברכילות שולית. יש שאלות קשות כלפי ראש הממשלה על המדיניות הרופסת בדרום, ועל נמיכות הקומה מול החוצפה הירדנית".

"‏ביקורת מהסוג הכי ענייני והכי לגיטימי, אבל כזו עם תוכן. ואם ראש הממשלה יתחמק מלענות, אז נבהיר שהוא בחר שלא לענות על השאלות החשובות. השאלות החשובות באמת. לא אלו מהסוג שלא מוסיף כבוד למקצוע שלנו. זהו. כתבתי יותר מידי גם ככה. ועוד רגע גם יתחיל מטח הטינופת כלפי. אז עד כאן. לילה טוב".

הכתב אלירן טל מ'ערוץ 20' הגיב לדיווח וכתב בחשבון הטוויטר שלו, ‏"שוב התקשורת עוסקת ברכילות במקום בעיקר: נסיעה מדינית חשובה, עם השלכות פוליטיות, אבל הכותרות הולכות אל הצהוב והרדוד. ואחר כך מתפלאים למה הציבור סולד מרוב כלי התקשורת. הייתי על טיסת ראש הממשלה, וכמו יתר חבריי לא הייתי עד לשום אירוע יוצא דופן. דפדפו הלאה".

גם הכתב הפוליטי של אתר 'וואלה' יקי אדמקר ששהה על הטיסה סיפר, "הייתי על הטיסה לקייב. לא תקרית ולא מהומה. במערכת הכריזה שמעתי שהזכירו בהמראה ובנחיתה את "ראש הממשלה ורעייתו". מלכתחילה ולא בדיעבד. אם היה משהו חריג, כולנו היינו שומעים על כך. תתקדמו".

יקי אדמקר שרה נתניהו אלירן טל זאב קם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד