י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בגמר 'המנגן' של 'קול ברמה'

צפו: 100 גיטרות חולקו לבחורים והם החלו לנגן ביחד

מאות בחורי ישיבות השתתפו בגמר תחרות 'המנגן' המשודרת 'קול ברמה', שהתקיים במוצ"ש האחרון בבני ברק בניצוחו של מאסטרו יואלי דיקמן | בשיא הערב חולקו ל100 בחורים גיטרות והם החלו לנגן בהם יחדיו לקול שירתו של שלמה כהן • צפו

צפו: 100 גיטרות חולקו לבחורים והם החלו לנגן ביחד
גמר 'המנגן' של רדיו 'קול ברמה' צילום: באדיבות המצלם

במוצ"ש האחרון התכנסו מאות בחורי ישיבות ואברכים למופע גמר 'המנגן' באולמי 'קונקורד' בבני ברק. בהנחיית עמירם בן לולו ובניצוח המאסטרו יואלי דיקמן יחד עם תזמורתו המורחבת.

את המופע פתח מלך הקומזיצים הזמר פיני איינהורן, שגם חשף לראשונה שיר מתוך אלבומו שיראה אור בקרוב. אחריו עלה גדול הזמר משה דוויק שהשאיר קהל המום, הזמר מיילך קאהן הקפיץ עם 'משכני' ו'יומם' ועוד.

רגע השיא היה מעט לאחר חצות, אז קיבלו 100 בחורים גיטרות ממותגות בחתימה של יואלי דיקמן ורדיו 'קול ברמה'. הבחורים המאושרים זכו ללוות בנגינה עם הגיטרות החדשות מתנת 'קול ברמה'. רשת 'בגיר' ו'קפה עלית' את השיר "אוחילה לקל" יחד עם גדול הזמר החסידי שלמה כהן.

מנכ"ל רדיו 'קול ברמה' אריאל דרעי הודה בדבריו למאות אלפי המאזינים ולמאות הבחורים באולם. "מי שעומד מאחורי הרדיו זה אתם - המאזינים!". המנכ"ל אף העביר מסר: "הערב אנחנו אומרים לנבחרי הציבור ולכל הארגונים הרדיקלים אנחנו לא צריכים אתכם ואת הטובות שלכם. תפסיקו להתערב לנו!".

בערב הגדול הוגרלו חופשות בארץ ובחו"ל, אופניים חשמליים, קניות ברשת 'האופה מבגדד' ושתי מכוניות קיה ספורטאז' 2019 והכל מתנת רשת "האופה מבגדד" שהעניקה חסות על הערב.

רדיו קול ברמה יואלי דיקמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד