י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
שיהיה במזל

הזמר הישראלי המצליח נכנס חזק לעסקי הנדל"ן

עומר אדם לא מתלהב מכך שהוא מוכר הכי הרבה כרטיסים בזמן הקצר ביותר ודואג לעתידו הרחוק בכך שהוא משקיע את כספו בעסקי נדל"ן בישראל 

הזמר הישראלי המצליח נכנס חזק לעסקי הנדל"ן
עומר אדם צילום: דוד כהן, פלאש 90

הזמר הישראלי עומר אדם, מסתבר, לא מסתמך על כך שלעולם יהיה פופולארי וימלא אולמות ודואג לעתיד רחוק יותר בכך שהוא טומן ידו עמוק בעסקי הנדל"ן. לאחר שרכש לפני מספר חודשים את כפר הנופש 'רימונים' אשר למרגלות הר החרמון, אמש נחשף בתכנית 'חי בלילה' ב'ערוץ 12' כי אדם רכש גם כן את אולם האירועים היוקרתי 'פברז'ה' בנס ציונה.

על פי הדיווח, מרכז האירועים שזכה לתואר "האולם של האוליגרכים" בשל יוקרתו, נפתח לפני כשנתיים בהשקעה של כ-150 מיליון שקלים, אולם לאחרונה נקלעו בעליו לקשיים כלכליים והוא נכנס להליך של פירוק. הרוכשים המאושרים הם עומר אדם ואיש העסקים אבי יוחנן, הבעלים של רשת המרכולים הידועה 'זול ובגדול'.

כאמור, רכישה זו מתווספת לרכישה הקודמת שביצע הזמר המליח ביותר בישראל - לפני כמה חודשים, את כפר הנופש 'רימונים' שלמרגלות החרמון בעסקה שמוערכת בכ-12 מיליון שקלים.

אדם מוכר לרבים בציבור החרדי לא רק בזכות כמה משיריו שחדרו אל תוככי האירועים במגזר, אלא בעיקר בשל קרבתו לדת וסירובו להופיע בשבתות וחגים, התעקשותו גרמה לא אחת למארגני מופעים שחפצו בהופעתו לשנות את הלו"ז ולהתאים את עצמם אליו. 

עומר אדם עסקאות נדל"ן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד