י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
נפילה מצוק ומטרקטור והיסחפות במים

במזג אוויר סוער: יממה של אסונות בניו יורק החרדית - פצועים ונעדר

מידי חופשת בין הזמנים אנו מייחלים שהיא תעבור בשלום ללא שום אירועים חריגים ועצובים, אולם בשעות האחרונות אירעו כמה מקרים של פציעות, היסחפות במים וגם אב נעדר שעדיין לא אותר, לאחר שקפץ להציל את בנו שנפל מהסירה בעת שיט משפחתי | השמות לתפילה בפנים 

במזג אוויר סוער: יממה של אסונות בניו יורק החרדית - פצועים ונעדר
רכבי ההצלה של המתנדבים החרדים בשטח צילום: באדיבות המצלם

בעוד אחד מתושבי מונסי החרדים נעדר כשנפל לנהר בין ניו יורק לניו ג'רזי. והחיפושים אחריו נמשכים. ארגוני 'הצלה' המקומיים טיפלו במספר פצועים.

חמישה חרדים היו צריכים חילוץ מנהר נברסינק באזור וודרידג ניו יורק, במהלך סופת רעמים קשה, ביום ראשון בערב שעון מקומי.

חמשת האנשים היו על רפסודות במים, הרפסודות היו קשורות לעצים והקבוצה צפה ונהנתה מהשמש והמים הקרירים. לפתע, סופות רעמים פקדו את האזור והקבוצה נתקעה, בנס הם הצליחו לפלס את דרכם לצד השני של הנהר, ולא הייתה להם דרך לחזור.

מחלקת הכיבוי של וודררידג, חילצו בהצלחה את הקבוצה והחזירו אותם לצד השני של הנהר, מתנדבי ארגון הצלה שממוקם בהרים במהלך חודשי הקיץ, העניקו להם טיפול רפואי.

בנוסף טיפלו אנשי כוחות ההצלה והחירום, בפארק - אגם מינוואסקה, שנמצא כשעה וחצי נסיעה מניו יורק, בחרדי שנפל מצוק ונפצע קשות. אתר Yeshiva world news מדווח, כי האיש היה בטיול עם המשפחה, כשנפל מהצוק, יתכן ותוך כדי שצילם הוא הסתנוור מהשמש, מה שחסם את ראייתו וגרם לו ליפול.

כוחות חילוץ והצלה ממחוז אולסטר, יחד עם פרמדיקים של ארגון 'הצלה' בהרי הקטסקילס, עבדו במקום במשך כשעתיים על מנת לחלץ את האיש, במהלך החילוץ התמודדו המחלצים עם סופות רעמים קשות באזור, כאשר הרוחות מגיעות למהירות של 100 קמ"ש. הוא חולץ לאחר מאמצים והוא סבל מפגיעות קשות. מסוק שהיה במקום לא הצליח להעביר אותו לבית החולים, מפאת הרוחות החזקות ומזג האוויר הסוער, והוא הועבר באמבולנס לבית החולים.

אנא התפללו למען רפואתו השלימה של אברהם שלמה בן רחל.

אירוע נוסף אתו התמודדו מתנדבי הארגונים 'הצלה' ו'חברים' של מחוז רוקלנד, ילד שנסע בטרקטורון עם אביו, נפצע והיה צריך לחלצו ביום ראשון אחר הצהריים.

מחלקת משטרת ראמפו סייעה בחילוץ הילד, שסבל מפציעות בעת שרכב בפארק קקיאט ברוקלנד. הילד הועבר לבית החולים.

אירוע נוסף שהסתיים בטוב בחסדי שמים, חרדי שנעדר ב-Bear Mountain State Park. בניו יורק, הקפיץ למקום את מתנדבי ארגון 'חברים' של מחוז רוקלנד שערכו חיפושים נרחבים אחריו, ולאחר מספר שעות התברר שעקב בעיות קליטה קשות באזור בו הוא שהה, לא היה אפשרי ליצור אתו קשר, דבר שהלחיץ את בני משפחתו שחששו לחייו, אך הוא נמצא בריא ושלם.

התפללו נא גם כן עבור האב הנעדר באגם גרינווד - דוד זלמן בן בינה.

אברך נעדר טביעה בין הזמנים ארגון חברים ארגון הצלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד