כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

שוד בחיפה: בעל חנות חרדי נדקר • מצבו בינוני

אלמוני תקף חרדי בן 57, בעל חנות לתשמישי קדושה בחיפה, ופצע אותו באורח בינוני • תושב השכונה: "אין ביטחון, חושבים פעמיים לפני שיוצאים לרחוב"

זירת השוד. צילום: אהרן ברוך ליבוביץ
זירת השוד. צילום: אהרן ברוך ליבוביץ



הערב (א), סמוך לשעה 19:00, התקבל דיווח במוקד 'איחוד הצלה' על שוד שהתבצע בחנות ספרים בשכונת הדר בחיפה. כונן דיווח על אדם שנפגע מחפץ כהה בראשו, נחבש ופונה לבית החולים באמצעות ניידת טיפול נמרץ של מד"א.

מתנדב 'איחוד הצלה' סיפר ל'בחדרי חרדים', כי בעל החנות, בן 57, נדקר בחפץ חד סמוך לעינו. הוא פונה כשמצבו מוגדר בינוני, עם פגיעת ראש, לחדר הטראומה בבית החולים רמב"ם בעיר.

רפ"ק ערן שקד, דובר משטרת חוף, סיפר ל'בחדרי חרדים', כי לחנות למכירת ספרים ותשמישי קדושה ברחוב הרצל שבשכונת הדר נכנס אלמוני, דקר את בעל החנות ונמלט מהמקום. מחקירה ראשונית עולה, כי מדובר בשוד.

שוטרי תחנת משטרת חיפה ועכו פרסו מחסומים וערכו סריקות אחר החשוד, כשלבסוף הוא אותר ברכב בו נמלט, נעצר והועבר לתחנת חיפה להמשך חקירה. מדובר בבן 39 תושב העיר, המוכר למשטרה, יובא מחר להערכת מעצרו בבית המשפט בחיפה.

"זה היה רק שאלה של זמן", אומר מאיר ד', תושב השכונה, בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "זו לא תופעה חדשה בכלל, זה תקופה ארוכה שלפני שאני יוצא לרחוב אני חושב פעמיים. בכל שני וחמישי אנו שומעים על גניבת טלפונים, תיקים מנשים, התפרצויות לדירות ועבירות רחוב שונות. לדעתי, המשטרה לא עושה די למיגור הפשע ברחובות השכונה.

"הנדקר הוא מחשובי הקהילה החרדית בחיפה, בעל חנות 'תשמישי קדושה - קוסטינר' זה שנים רבות. כואב שדווקא האנשים הטובים בשכונה הם אלו שנפגעים מהפשע ברחוב. אנו מבקשים ממפקד המחוז שיגביר את הסיורים בשכונה, שתחושת הביטחון של תושבי שכונת הדר תחזור, כפי שהייתה בעבר, ושנוכל לשלוח את הילדים לשחק ברחוב ללא חשש".

אך רפ"ק ערן שקד, דובר משטרת חוף, מכחיש את הדברים, ואומר: "בחודשים האחרונים ישנה ירידה של עשרות אחוזים במקרי אלימות ומקרי שוד בחיפה בכלל. נעצרו מספר חשודים ולבסוף אף הוגשו כנגדם כתבי אישום".

נא להתפלל עבור משה יחיאל מיכל בן גיטל לרפואה שלמה.

צילום אהרן ברוך ליבוביץ







































שוד חיפה דקירה שכונת הדר פצוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד