י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בשיא הרוע והניצול

התחזה לנציג ביטוח לאומי וגנב נשים מבוגרות

בתום חקירה, נעצר חשוד בהתחזות לנציג ביטוח לאומי לאחר שעל פי החשד הונה נשים מבוגרות דוברות השפה הרוסית ועשק את כספן | היום יוגש נגדו כתב אישום בגין 4 סעיפים

התחזה לנציג ביטוח לאומי וגנב נשים מבוגרות
אילוסטרציה צילום: unsplash

רכש את אמונן של נשים מבוגרת תוך שהוא מציג את עצמו כאיש ביטוח לאומי, וגנב מהן סכומי כסף גדולים. היום (שני) הוגשה נגדו הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום.

במשטרת ישראל נפתחה חקירה בחשד לכך שגבר אשר הגיע לבתי קשישות בעיר אשדוד במהלך חודשים יולי אוגוסט, התחזה לנציג ביטוח לאומי והונה נשים מבוגרות. בתום פעילות משטרתית נודעה זהותו של חשוד, תושב יבנה בן 44, אשר נעצר לפני שבוע ביום שני.

על פי החשד, בן ה-44 פנה לנשים מבוגרות דוברות השפה הרוסית, היא גם שפתו, אז רכש את אמונן בהציגו עצמו כנציג הביטוח הלאומי אשר הגיע לכתובתן באמתלה כי מכתבים אשר נשלחו לביתן לא קיבלו מענה ולכן בא לבדוק.

עוד חושדים במשטרה, כי החשוד דובר השפה המשותפת לו ולקורבנותיו ביקש תוך כדי שיחה תעודות זהות ואז תוך שיחה בשביל לבדוק ולאמת את חשבון הבנק ביקש כרטיס אשראי עליו רשומים פרטי החשבון ובדרך עורמה העלים את כרטיס האשראי תוך השגת הקוד הסודי.

כך פעל החשוד פעמיים כאשר גנב מקורבנותיו את כרטיסי האשראי וביצע בהם משיכות משמעותיות בסך אלפי שקלים.

במקרה שלישי נוסף, התעורר חשדה של הגברת לאחר שהציג עצמו כנציג ביטוח לאומי אך הגיע לבקרה ביום שבת. על פי החשד, משהבין החשוד כי לא יצליח במזימתו גנב מכשיר סלולרי שהיה בסמוך ונמלט מהמקום.

כאמור החשוד נעצר מעצרו הוארך בחשד להתפרצות לדירה וגניבה, התחזות לעובד ציבור, הונאה בכרטיס חיוב, והיום בבימ"ש השלום באשקלון יוגש בידי חטיבת התביעות המשטרתית כתב אישום ובקשה למעצרו עד תם ההליכים המשפטיים כנגדו.

התחזות נשים מבוגרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד