י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
שאפו לערנות האזרחים

הרכב השמיע רעשים ו'ידידים' הוזעקו מחשש לתינוק נעול

קריאה בהולה התקבלה הבוקר במוקד 'ידידים' שמחלץ מידי יום כמה וכמה ילדים שננעלים בשגגה ברכבים, המתקשר דיווח על קולות שנשמעים מבאגז רכב בבני ברק והעלה חשש כי נמצא שם ילד | לבסוף התברר בשיחה עם בעל הרכב כי מדובר בתקלה טכנית שגורמת לרעשים הללו 

הרכב השמיע רעשים ו'ידידים' הוזעקו מחשש לתינוק נעול
הרכב השמיע רעשים ו'ידידים' הוזעקו מחשש לתינוק נעול צילום: ידידים

לפני שעה קלה, הוקפצו מתנדבי 'ידידים', כוחות משטרה וכוחות חירום נוספים לפתיחת רכב מסוג אאודי שחנה בחניון בניין בשכונת קריית הרצוג בבני ברק.

אזרחים ערניים שעברו בסמוך לרכב שמעו דפיקות המגיעות מתא המטען של הרכב וחששו שמא מדובר בילד שננעל שם בטעות בלא משים. הם צלצלו למוקד הטלפוני של ידידים שהזעיקו כוננים למקום וכן עדכנו את מוקדי החירום הנוספים.

תחילה, חלה טעות בקבלת הכתובת שמסר המודיע, והמתנדבים יחד עם כוחות משטרה והחירום הגיעו לרחוב הרצוג במערב העיר. משסרקו את המקום ולא מצאו את הרכב התברר כי המיקום הנכון הוא בשכונת קריית הרצוג ברחוב צבי הרלינג. המתנדבים והנוכחים, ביניהם סמנכ"ל 'ידידים' – לייזי שטרן, יצאו מיד לשכונת קריית הרצוג, איתרו את הרכב ואכן גילו לתדהמתם כי בוקעות ממנו דפיקות מתא המטען.

הם החלו בניסיונות פתיחת רכב האאודי השחור שהיה נעול בנעילת ואקום, דבר המצריך עבודה לא מעטה בפעולות הפתיחה. במקביל - שוטר שהיה במקום עמד בקשר עם מוקד 100 שאיתרו טלפונית את בעל הרכב.

בעל הרכב דיווח לשוטר כי ידועה לו בעיה מכנית במנגנון תא המטען דבר הגורם לעיתים השמעת דפיקות. עם קבלת הדיווח ובהבנה כי אכן אין מדובר במקרה של חשש לחיי אדם, הודו השוטרים למתנדבי 'ידידים', לכוחות הכיבוי ורפואת החירום שהיו במקום והורו על סיום האירוע.

בארגון 'ידידים' מציינים לשבח את האזרחים אשר גילו ערנות ומבקשים להמשיך לפקוח עיניים ולשים לב לכל מקרה חלילה של ילד נעול ברכב.

 

תינוק באוטו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד