ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024

בני ברק: נעצר 'שודד הקשישות' • צפו

צעיר בן 20 תושב העיר נעצר בחשד ששדד תכשיט מקשישה • במשטרה מתריעים: מדובר בדפוס פעולה שיטתי • בארגון 'השומרים' מבקשים: נתקלתם במקרה דומה? פנו אלינו

המעצר אמש. צילום: דוברות השומרים
המעצר אמש. צילום: דוברות השומרים

במוצאי שבת עצרו שוטרי מרחב דן צעיר בשנות ה-20, תושב העיר בני-ברק, בחשד לגניבת תכשיט מאישה ברחובות העיר.

אתי, מדוברות משטרת תל אביב, מסרה ל'בחדרי חרדים', כי מדובר בצעיר החשוד כי שדד תכשיט מאישה קשישה כבת 80, ולאחר מכן נמלט מהמקום. בפעילות של משטרת מרחב דן נעצר הצעיר החשוד במעשה.

אחד ממתנדבי 'השומרים' סיפר ל'בחדרי חרדים', כי בתקופה האחרונה אירעו מספר מקרי שוד של תכשיטים מנשים, לאור יום ובאמצע הרחוב. באחד המקרים המתנדבים דלקו אחר החשוד, ובמהלך הבריחה נפלו מכיסיו תכשיטים יקרים. התכשיטים שנמצאו, הועברו לידי המשטרה.



בעקבו לכידתו של השודד, סובבו מכוניות עם רמקולים בבני ברק, והכריזו כי נשים שנשדדו, וכן אנשים שזיהו מקרים כאלה בתקופה האחרונה, מתבקשים ליצור קשר עם מוקד 'השומרים' בטלפון 1599-533-100, על מנת שהפניות יועברו באופן מסודר למשטרה.

משה כץ, דובר משטרת תל אביב, סיפר לכתב 'בחדרי חרדים', כי לפני שבועיים נעצרו שלושה גברים תושבי חולון, בשנות ה-40 לחייהם, שפעלו בתקופה האחרונה בעיקר ברמת גן, שם עקבו אחר אנשים מבוגרים, לאחר שאלה יצאו מבנקים ומסניפי כספומט, תוך שהם מנצלים עיתוי בו הקשיש נותר לבדו, ללא אנשים נוספים בסביבתו, תקפו אותו ושדדו את רכושו.

בסוף השבוע שעבר הוגש נגדם כתב אישום.
עצור שוד קשישה גניבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד