י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
לא 3 שנים - כל החיים • צפו

כך שיבח המגיש את רוח ההתנדבות החרדית

מגיש הטלוויזיה בערוץ 20, התייחס בתוכניתו להסתה שמתנהלת נגד הציבור החרדי שכביכול אינו חולק בנטל והדגיש את רוח ההתנדבות שנמצאת במגזר החרדי • "יאיר לפיד ירד מהאוטו בגשם להחליף גלגל? • צפו

כך שיבח המגיש את רוח ההתנדבות החרדית
בועז גולן צילום: מתוך פייסבוק

"ההסתה ברשת וכן האמירות הקשות מצד לפיד וליברמן, גורמות לקרע בעם ולמצג שווא בכל הקשור בציבור החרדי" אומר בועז גולן לאחר שידור תכניתו בערוץ 20, תוך שהוא משבח ומהלל את רוח ההתנדבות הקרב המגזר החרדי. 

"יאיר לפיד ירד מהאוטו בגשם להחליף גלגל?" שאל גולן במהלך השידור, תוך שהוא מספר על מתנדב חרדי מ'ידידים' שהחליף לו צמיג במהלך גשם שוטף ביציאה מירושלים.

בתכנית "האולפן הפתוח" הציע בועז גולן שם לכלל המתנדבים החרדים - אוגדת "אוהל" וביקש לומר תודה למתנדבים הרבים. גולן הציג רשימה של מקצת הארגונים והפעולות של הציבור החרדי, לא למשך 3 שנים, לא מסלול קבע - כי אם במשך כל חייהם.

אלפי מצילי חיים בהתנדבות באיחוד הצלה, זק"א, מד"א, עזר מציון, מערך קבוצות וואטסאפ להעברת חולים ותרופות בכל הארץ, אוכל למאושפזים בבתי חולים, התנדבות סביב השעון בחדרי המיון ברחבי ארצנו, ארגון ידידים לתיקון בתקלות רכב בכל הארץ (החלפת צמיגים ועוד), עזר למרפא, פעילות חב"ד בארץ וברחבי העולם וכן בתרומות לחיילי צה"ל, ארגוני מרפא שונים, גמ"חים לנזקקים, ציוד רפואי לחולים ועוד מאות ארגונים שונים. כולם כולם בהתנדבות מלאה וללא כל תמורה.

"חרדים 'זוכים' לקללות וגידופים: "אתם לא משרתים", "גונבים כסף ציבורי" ועוד, רק בגלל הסתה שקרית וקשה" אומר גולן. "מעבר לשירות צבאי שחלקם עושה, רבים מהם מתנדבים כל החיים בשלל הארגונים ההתנדבותיים. הם לא משרתים שלוש שנים. הם משרתים כל החיים. וכן, הם גם מסכנים עצמם: מתנדב שנהרג בתאונה בדרכו להציל חיים, מתנדב אחר שנפצע ועוד"

גולן ביקש לציין כי "האייטם החשוב בערוץ 20 בא להציג את האמת ולהזכיר לכולנו שאנחנו אחים. יוסי רוזנבוים, שהסרטון שלו מועדת הבחירות כבש את הרשת, משלם יחד עם חבריו החרדים הרבים מסים ובאופן מלא, לא מקבל כסף מאף אחד ומתנדב באיחוד הצלה - כל החיים!". 

בועז גולן זק"א איחוד הצלה ארגון ידידים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד