י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

איך מתמודדים עם החום והילדים בקיץ

אולי אנחנו אומרים את זה בכל שנה מחדש, אבל – נכון שהקיץ חם במיוחד? המעלות מטפסות, אחוזי הלחות מרקיעי שחקים כולנו מחפשים דרכים יצירתיות להתמודד עם החום הנורא ולצנן, ולו במעט, את גופנו. איך נוכל להתמודד עם החום? יש לנו כמה הצעות

איך מתמודדים עם החום והילדים בקיץ
פעילויות לילדים צילום: pixsabay

אולי אנחנו אומרים את זה בכל שנה מחדש, אבל – נכון שהקיץ חם במיוחד? המעלות מטפסות, אחוזי הלחות מרקיעי שחקים כולנו מחפשים דרכים יצירתיות להתמודד עם החום הנורא ולצנן, ולו במעט, את גופנו. איך נוכל להתמודד עם החום? יש לנו כמה הצעות.

פעילויות מצננות מחוץ לבית

אחת הדרכים הנפוצות להתמודד עם החום היא ביקור בבריכה. אין כמו טבילה במים בשביל להקל במעט על עומס החום. אבל טבילה בבריכה אינה פעילות שאתם יכולים לעשות בכל רגע נתון, ויש לקחת בחשבון גם את המחיר שתשלמו עליה, שברוב המקרים, במיוחד אם גם הילדים מעורבים בפעילות, עשוי להפוך הוצאה לא קטנה בכלל.

לטבילה בבריכה יש פתרון חלופי – ביקור בים, ממנו עדיין כולנו יכולים ליהנות בחינם. אין ספק שמדובר בפעילות מהנה ובדרך מצוינת להתמודד עם החום, אך כל הורה לילדים יודע שגם ביקור בים הוא לא באמת חינם, וזה עוד לפני שדיברנו על כמויות החול והבלאגן שיגיעו הביתה בעקבותיו.

מלבד הים והבריכה, כל מקום ממוזג יהיה מפלט מוצלח מהשמש היוקדת – ביקור בקניון, צפייה בהצגה או בסרט בקולנוע, אך גם כאן, כל פעילות כזו מלווה בהוצאות לא קטנות, כך שקשה יהיה להרשות אותה לעצמכם באופן תדיר. אז איך תצטננו בשאר הזמן?

להישאר בבית

הדרך הקלה ביותר להתחמק מהאוויר הלוהט היא פשוט להישאר בבית, עם מזגן. החיסרון של פתרון זה, במיוחד עם ילדים, בחופש הגדול, הוא כמובן השעמום, והרצון בפעילויות מעניינות קצת יותר מטלוויזיה ומחשב. בנוסף, לא יזיק לחסוך קצת בחשמל ולתת למזגן הפוגות קטנות מדי פעם.

אם יש לכם גינה או אפילו מרפסת גדולה, פתרון נהדר להתמודדות עם החום הוא בריכה ביתית עילית מתנפחת או על עמודים – פעילות מהנה, מצננת, בלי צורך לצאת מהבית או לשלם כל פעם מחדש על השימוש בה. יש שפע של בריכות ביתיות בגדלים שונים ומסוגים שונים, שיכולות להפוך את החופש הגדול לחוויה אחרת לגמרי.

בין אם בחרתם להישאר בבית או לצאת החוצה, אל תשכחו להקפיד על שתיה מרובה של מים על מנת להחזיר לגופכם נוזלים ולצנן אותו. שימו לב כי בניגוד לאינסטינקט הראשוני שלכם, דווקא שתיית מים פושרים עדיפה על פני מים קרים, לצנן את הגוף לזמן ממושך יותר.

פעילויות חופש לילדים בין הזמנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד