י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
גופתו נמצאה

טרגדיה: לאחר מאמצים ר' דוד טראוב אותר כשהוא ללא רוח חיים

טרגדיה קשה: החיפושים אחרי ר' דוד טראוב, אב לשבעה ילדים שנעדר מאז אמש במים לאחר שקפץ להציל את בתו - הסתיימו לאחר שגופתו נמצאה • במהלך הלילה הופסקו החיפושים עקב מזג אוויר קשה וצוותי החיפוש התכנסו שוב בשעת בוקר מוקדמת והחלו בניסיונות לאתרו

טרגדיה: לאחר מאמצים ר' דוד טראוב אותר כשהוא ללא רוח חיים
החיפושים אחרי ר' דוד צילום: באדיבות המצלם

עשרות מתנדבים ואנשי משמר החופים חיפשו ביממה האחרונה אחר ר' דוד טראוב בן 37, אב לשבעה ילדים ממונסי שנעדר באגם גרינווד, תוך כדי שיט עם משפחתו. המשפחה שייטה באגם כאשר על פי הדיווחים ילד נפל למים, האב קפץ להציל את בתו, אך נעלם.

הבת ניצלה, המשפחה שבה לחוף, אך האב נעלם בזמן שהציל את בתו. כך דווח האתר Yeshiva world news.

צוותי חיפוש התאספו באגם סמוך לשעה 06:00 בבוקר, כדי להתחיל במאמציהם המשותפים באיתורו של ר' דוד.

ר' דוד יחד עם אשתו וכמה מילדיו היו באגם ביום ראשון האחרון, הילדים כולם לבשו אפודי הצלה, ושטו במרכז האגם ונהנו ממזג האוויר הנעים ומהמים הקרים, אחד הילדים החל להתרחק משם, ור' דוד, שלפי הדיווחים היה שחיין טוב, זינק והדף את ילדתו חזרה לסירה. כשילדתו הוחזר לסירה הוא החל להיאבק עם המים ופתאום החל לטבוע. ומאז נעלמו עקבותיו, עד היום (שני) בו נמצאה כאמור גופתו ללא רוח חיים.

כאמור, החיפושים אחריו החלו מיד (ביום ראשון בערב), אך הם בוטלו בלילה עקב מזג אוויר גרוע.

בין אנשי הצוות שפעלו לאיתורו במקום, נכללים הצלה מקריית יואל, ארגון חברים מרוקלנד, משטרת מדינת ניו יורק, משטרת מדינת ניו ג'רזי, משמר החופים ומכבי אש.

יוסי מורגרטון מארגון חברים של רוקלנד עבד ללא לאות, הוא עצמו הביא 3 סירות לאגם הבוקר, לארגון 'חברים' יש גם שני רחפנים שסורקו את כל קו החוף של האגם מאז הבוקר.

 

חשש לחייו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד