ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024
חלומו של כל נוסע

עלה על טיסה וגילה שהוא הנוסע היחיד • צפו

נוסע קנה כרטיס טיסה ב-200 דולר וקיבל טיסה פרטית • ביקור בתא הטייס, ליווי אישי של הדיילות והדרכה צמודה • ויש לו גם הסבר איך זה קרה

עלה על טיסה וגילה שהוא הנוסע היחיד • צפו
המושבים הריקים צילום: צילום מסך

ה'סאן' מדווח כי נוסע בשם ינסנט פון זכה להזדמנות חייו כשגילה שהוא הנוסע היחיד בטיסת דלתא איירליינס מאספן, קולורדו, לסולט לייק סיטי, יוטה. למרות  שמדובר בטיסה קצרה, וינסנט ניצל את המאורע הנדיר כדי לתעד כל רגע מהמסע המיוחד הזה. בטיסה שעלתה לו 200 דולר בלבד, הוא זכה למטוס פרטי, מגש עם הטייסים והדרכה אישית מהדיילות.

ינסנט לוחץ את ידו של הטייס. צילום מסך

וגם לטייס השני מגיע. צילום מסך

בסרטון שפרסם ינסנט ברשת, נראית עובדת חברת התעופה קוראת במערכת הכריזה: "הנוסע היחיד על הטיסה מתבקש להגיע לשער היציאה". בעודו זוכה לליווי צמוד עד למטוס, עובדי המסלול נראים עורמים שקיות חול לבטן המטוס על מנת שימלאו את המשקל החסר כדי שלא יאבד המטוס שיווי משקל. אחר כך נראית הדיילת שוב קוראת בכריזה: "ערב טוב וינסנט וברוך הבא לטיסה. אנחנו נדאג לך היום. אם אתה זקוק לעזרה כלשהי כדי להתארגן, אנו נשמח לשרת אותך". לאחר מכן תיעד וינסנט את המפגש עם הטייסים. הוא לחץ להם את היד ואמר: "תודה רבה שאתה מטיסים אותי". אחד הטייסים השיב לו: "בשמחה. זה המטוס הפרטי שלך עכשיו". את הסרטון הוא סיים בצילום המטוס הריק.

העובדים מעמיסים שקי חול. צילום מסך

ינסנט הסביר לכלי התקשורת כי מדובר בטיסה שנדחתה לשעה מאוחרת וככל הנראה נוסעיה העדיפו לקחת טיסה מוקדמת במקום. הוא היחיד שניצל את ההזדמנות כדי לחזור לטייל עוד קצת באספן לפני חזרתו לשדה התעופה בשעה 19:00. הוא אמר: "ככה יכולתי לראות עוד מאספן כי גם ככה הטיול שלי היה קצר. אחרים העדיפו להמתין בשדה לטיסה הקרובה אבל אני העדפתי לקחת את המאוחרת".

המושבים הריקים. צילום מסך

ינסנט על רקע המטוס. צילום מסך

למרות שדלתא איירליינס הפסידה כסף על הטיסה הזו, היא זכתה לפרסום בזכות וינסנט ותיעודו הנדיר שזכה לעשרות אלפי צפיות ברשת. החברה אף הגיבה לוינסנט בטוויטר: "היי וינסנט! זו נראית חוויה מדהימה! תודה על המילים החיוביות. אנחנו מודים לך על הבחירה בדלתא! שמור על עצמך".

ביקור בתא הטייס. צילום מסך

 

טיסה טיסה פרטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד