י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
ליברמן וכחול לבן חתמו על הסכם

הליכוד: "ליברמן יתמוך בגנץ"; ליברמן: "טכני בלבד"

26 יום לבחירות, וב'ישראל ביתנו' חותמים הסכם עודפים עם 'כחול לבן' • בימין תוקפים את ליברמן, ובשמאל תוקפים את 'כחול לבן' • 'המחנה הדמוקרטי': "כחול לבן הרימו דגל לבן"

הליכוד: "ליברמן יתמוך בגנץ"; ליברמן: "טכני בלבד"
אביגדור ליברמן ויאיר לפיד צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

26 יום לבחירות: כחול לבן וישראל ביתנו חתמו היום (שלישי) על הסכם עודפים לקראת הבחירות לכנסת ה 22. לאחר שחתם בעבר הסכמי עודפים עם מפלגות הימין בלבד - ליברמן משנה כיוון וסופג התקפה מימין. בליכוד טוענים, כי ליברמן יתמוך בגנץ לראשות הממשלה.

בהודעה ששיגרו מהליכוד נמסר: "יצא המרצע מן השק. ליברמן חתם הסכם עודפים עם לפיד וגנץ, זאת אחרי שהצהיר בגלוי שיתמוך בגנץ ולפיד לראשות הממשלה. מי שרוצה את נתניהו כראש הממשלה חייב להצביע רק לליכוד".

מנגד, ב'ישראל ביתנו' מיהרו להסביר, כי "הסכם העודפים הוא עניין טכני בלבד". הם הוסיפו והסבירו כי "במערכת הבחירות הקודמת, חתמנו עם הימין החדש שלא עברה את אחוז החסימה. ב-1999 חתמנו הסכם עודפים עם עמיר פרץ והרווחנו מנדט. מבחינה טכנית עכשיו לא נותרה שום אופציה אחרת, ואנחנו לא מוכנים להסתכן באובדן מנדט שניתן לקבל בזכות הסכם העודפים".


עוד נמסר מ'ישראל ביתנו' כי "כל אלו שהחליטו להיכנע לטרור מרצועת עזה, ומשלמים דמי פרוטקשן לחמאס, ואלו ששותקים נוכח הביזיון והפגיעה האנושה בהרתעה הישראלית, אינם רשאים לדבר בשם הימין ואינם נמנים עם המחנה הלאומי בישראל".

במפלגות השמאל תקפו דווקא את 'כחול לבן' על חתימת ההסכם עם ישראל ביתנו. מהמחנה הדמוקרטי נמסר כי, "הסכם העודפים של 'כחול לבן' עם ליברמן, הוא ההתפרקות סופית שלהם, לא רק כלפי פנים אלא גם ערכית. 'אין נאמנות- אין אזרחות', טרנספר, עדים שנעלמים במשפט, פרשיות שחיתות, האיש שהלך נגד החילונים - אותו בחרו 'כחול לבן' כשותף הטבעי. 'כחול לבן' הרימו דגל לבן".

בני גנץ ליברמן הסכם עודפים בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד