י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

שינזו - הסושייה שגורמת לחרדים לרקוד סמבה

"שינזו" הירושלמית היא שילוב נדיר של מטבח יפני עדכני ומוקפד עם טעמים ברזילאיים • האוכל כל כך טעים וטרי שראינו חרדים רוקדים ולועסים

שינזו - הסושייה שגורמת לחרדים לרקוד סמבה
אוכל אסייאתי צילום: ולרי קבישצ'ר

סושי ואוכל אסייתי זה מעדן. אבל סושי כשר למהדרין שמשולב במטבח הברזילאי, זו כבר סיבה לעלות על הרכב ולנהוג כל הדרך לירושלים, לרחוב גולדה מאיר 255 בקניון רמות. שם בקומה 3, תמצאו חוויה קולינארית ייחודית וחד פעמית לגמרי.

השמועה על חמישה חברים ברזילאים שעלו לישראל במטרה להביא לכאן את הטעמים עליהם גדלו, עשתה לה כנפיים. מזה כחודש, מפליאה המסעדה הזו לייצר סוג חדש של אוכל. הסוד טמון ברטבים הנפלאים שיש בהם ניחוחות, טעם, מרקם דרום אמריקני. בכל ביס אתה יודע, עוד לפני שסיפרו לך, שמעורבים שם דורות על גבי דורות. מגע של סבתות, תיבול של אימא אוהבת, הכל מורגש מאוד.

‏השמועה התפשטה מהר בקרב הקהילה החרדית מכל רחבי המדינה וגרמו לנו לקחת כמה אורחים שהגיעו לישראל מברוקלין ולהביא אותם אל הפלא הזה. הפגשנו אותם עם הבעלים, רפאל חסקי שאמר: "עבדנו חודשים ארוכים על מנת לייצר שילוב מדויק של מטבחים. מאז עלינו לישראל היה לנו בראש להביא לכאן ולאוכלוסייה החרדית את מגוון הטעמים עליהם אנו גדלנו. לאימהות ולסבתות שלנו היו יכולות בישול יוצאות דופן. התאמנו קשה, התייעצנו עם כולם, טעמנו, הרכבנו והגענו לנוסחאות שמאפשרות לנו לראות אנשים טועמים ומחייכים חיוך גדול. כרגע המוצר פשוט מושלם. זהו קונספט ברזילאי אותנטי המשולב בעולם האסייתי. מעבר לזה, יש בתפריט כל מה שיש בסושייה רגילה והמסעדה חלבית וכשרה למהדרין".

אנו נהנינו מאוד מרולים של סושי מיוחדים. באגף הספיישלים מצאנו סושי עם גבינת שמנת, מוצרלה וגאודה מעושנת. בנוסף, מכינים במקום גלידה ברזילאית במגוון טעמים. הגלידה עשויה משמן נט וחלב מרוכז וזה יוצר מירקם מדהים.

‏רפאל מספר: "אנחנו חמישה חברים, כולם שומרי תורה ומצוות. עלינו מברזיל, כדי להביא אוכל משובח עם כשרות מהודרת. הכל נעשה בשיטת בישול ישראלי לפי דת המרן.

‏הבאנו מוצרים וחומרי גלם שאינם קיימים בישראל. עבדנו  קשה מאוד כדי להגיע למצב מושלם כמו היום, ואנו שמים דגש מרכזי לגבי טריות הדגים כשבוחרים בקפידה כל דג" .

הביקור שלנו לימד שהמקום נקי ומסודר וניתן ליהנות מבירה מהחבית ונשנושים. תקשיבו לנו: תנו לעצמכם הזדמנות לעבור חוויה קולינרית חדשה,  בשילוב טעמים שאף פעם לא חשבתם עליהם. מבטיחים שלא תתאכזבו.

‏במקום התייחסו גם לילדים ויש תפריט מדויק במחיר מצוין. מנה מומלצת לבוגרים: "סאיקו", ספייסי סלמון עם שבבי טמפורה, בטטה ואבוקדו עם סלמון צרוב כשמעל מוגשים רטביי הבית.

‏בכל הרולים ניתן לקבל את הדגים מבושלים וכל הטבחים הינם שומרי תורה ומצוות.

רוצים ליצור אתנו קשר?

טלפון להזמנות שינזו: 02-6320200

*שירות משלוחים

פייסבוק: https://www.facebook.com/shinzu.ramot/

אינסטגרם: https://instagram.com/shinzu_jerusalem?igshid=fdcw6ckum8r4

סושי מסעדה אוכל אסייאתי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד