י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"מתבייש במעשה שלי"

השחקן הסיר את התמונה הרגישה והתנצל

שחקן כדורגל מפורסם שהצטלם לרגל יום הולדתו ה-20 על פסי הרכבת באושוויץ וצירף אמוג'ים עליזים, מחק את התיעוד מחשבון האינסטגרם שלו והתנצל

השחקן הסיר את התמונה הרגישה והתנצל
השחקן רודריגו זאלאזאר צילום: מתוך אינסטגרם

כדורגלן מאורוגוואי, מחק צילום שהעלה בחשבון האינסטגרם שלו והתנצל. בתמונה נראה השחקן, עומד על פסי הרכבת באושוויץ, ומחייך לרגל יום הולדת עם אמוג'ים חגיגיים למרגלות התמונה.

רודריגו זאלאזאר צילם את עצמו מחוץ למחנה הריכוז הנאצי אושוויץ, והעלה אותו לאינסטגרם. התמונה צולמה ב-12 באוגוסט, אז מלאו לזאלאזר 20 שנות חיים.

השחקן שמשחק במועדון הפולני קורונה קילצה, מחק את הפוסט כשהבין היכן הוא ביקר, בהודעה שפרסם עם תיעוד וידאו בחשבון האינסטגרם של הקבוצה, עם כמעט 15,000 עוקבים, הוא קרא את מה שנראה הצהרה שנכתבה מראש.

הוא כתב ואמר. "לא התכוונתי להעליב קורבנות של מחנות הריכוז, לא ידעתי איפה בדיוק אני עומד כשעשיתי את הצילום הזה, אני מתבייש במעשה שלי כי עכשיו אני יודע מה קרה מאחורי השער הזה, אני רוצה להתנצל בפני כל מי שחש נעלב מהמעשה שלי".

יש לציין שמוזיאון השואה באושוויץ, מפרסם ומזכיר למבקרים שוב ושוב בשנים האחרונות שלא לצלם או לעשות סלפי באזורים הרגישים ביותר, כמו המסילה או החדרים בהם נרצחו אנשים.

שחקן כדורגל אושוויץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד